Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er på studentlag hver uke, og der er det en søt, men sjenert gutt som jeg er litt interessert i. Vi er begge 20 år. La ikke noe spesielt merke til han i begynnelsen, men nå blir han bare kjekkere og kjekkere for hver gang jeg ser han:P Han er sjenert foran jenter, men er veldig morsom, søt og han spiller gitar (er litt svak for musikere:P). Har også hørt at en kamerat sa han ikke tør prate med jenter. Han prater mest med kompisene sine og de andre guttene har jeg merket.

Er venn med han på facebook og VET han er singel. Har i det siste pratet en del med han, er alltid jeg som prøver å få til samtale først, tror han bare har gjort det en gang mot meg:P men når vi først prater, så virker han interessert, og spør meg spørsmål osv. Men jeg tør ikke flørte med han og vise at jeg liker han, er jo ganske sjenert selv:P Han var ikke like kjekk før, han har forandret seg veldig utseendemessig, så kanskje han har litt dårlig selvtillit pga det (er ikke overfladisk altså, syns personligheten er mye viktigere enn utseende). Han ser ofte på meg, og noen ganger kan jeg se at han ser på meg, men snur seg når jeg ser tilbake. Og en gang når jeg pratet med en annen fyr, så han på oss.

Eneste gangen han har pratet med meg først, var da vi var alene en gang, han spurte hvor jeg bodde tror jeg:P men da så han ikke på meg en gang! Han dreiv med mobilen, mens vi pratet sammen. Når vi prater sammen, ser han aldri på meg, han ser alltid ned eller noe.

Så, sjenerte gutter, hva gjør dere når dere liker en jente? Tror dere jeg har sjangs på han? Mange som sier at jeg er veldig pen og søt osv. er ikke sikkert han syns det da men:P og hva skal jeg gjøre for at han skal skjønne jeg er interessert? Han virker veldig snill og koselig og han er ganske morsom:D

Endret av Chanel89
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 21
Skrevet

Jeg er selv sjenert. Det viktigste er at jeg føler at jeg har "trygghet" før jeg tør å vise interesse. Vis at du liker gutten og skap en trygg ramme som gjør at han tør å vise interesse tilbake.

Selv oppfører jeg meg på samme måte som du beskriver når jeg er interesert i en jente. Ser mye på henne, etc.

Gjest gutt23
Skrevet

Jeg er (var?) av den sjenerte typen selv, og det har ødelagt noen potensielle forhold for meg. Jeg har møtt jenter jeg har blitt kjempeforelsket i, men vært redd for å gjøre fremstøt. Jeg har heller snakket mye med jentene, invitert dem på ting (f.eks. film og middag hos meg, kino, etc.), men det har aldri blitt noe mer. Flere jenter har sagt til meg i ettertid at de faktisk var forelsket i meg da vi gjorde denne "datingen", men trodde at jeg bare ville være venner siden jeg ikke gjorde fremstøt.

Så om du har den minste mistanke om at han liker deg, så sier jeg go for it! Tror det går fint jeg :) Synd om dere begge liker hverandre, men ikke får hverandre fordi begge er sjenerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...