Gjest Gjest_Lapp Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Savner ex dama mi jeg.. Hun dukker opp her og der. Og selvsagt må hun dukke opp i enkelte samtaler osv. Er jeg aleine om å gå over lengre tid med sorg??
Gjest Gjest_Lapp Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 det er du ikke alene om nei =/ Har du gått lenge med detta? Prøver alt jeg, men så og si alt minner meg på kver dag om henna. Vet hu var mitt livs kjærlighet
Antique Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Hmm, ja begynner å bli en stund nå ;s Skjønner deg godt, føler det akkurat sånn jeg og. Hvor lenge har du gått sånn da?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Langt i fra alene. Jeg hadde det likens, det tok ca tre år før jeg kom meg over det jeg trodde var mitt livs store kjærlighet. Ting tar noen ganger tid. Intet annet å gjøre. Hold deg langt unna andre, det vil overhodet ikke hjelpe på noe, er nå mitt spede råd.
Gjest Gjest_Lapp Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Hmm, ja begynner å bli en stund nå ;s Skjønner deg godt, føler det akkurat sånn jeg og. Hvor lenge har du gått sånn da? Snart 7 mnder.. så ikke så¨alt for lenge. Men tenker uansett at ingen er så hun.. Men arg, ingen andre damer virker interresante osv Hun kommer alltid foran. Burde ta hintet, hun vil jo ikkje ha noe med meg å gjøre.. hehe
Antique Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Ja, tenker sånn om han og.. Blir nesten kvalm av tanken på andre gutter Vanskelig å ikke ta kontakt med han og, vet at han ikke vil..men noen ganger klarer jeg ikke åstyre meg, så sender melding til han. Uff, skal ikke være greit!
Gjest Gjest_Lapp Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Ja, tenker sånn om han og.. Blir nesten kvalm av tanken på andre gutter Vanskelig å ikke ta kontakt med han og, vet at han ikke vil..men noen ganger klarer jeg ikke åstyre meg, så sender melding til han. Uff, skal ikke være greit! Hehe, skal ikkje være lett nei. Har det ganske så likt :/ Da det engang ikkje kom melding på bursdagen min, selv om mange folk gratulerte meg, ble dagen helt ødelagt av at hun ikkje peip meg :/ Sendt blomster, kort, melding, prøvd å ringt.. Hun ignorerer alt av meg.. Men å tilgi meg, neeeeeida.. ikkje tale om.
Antique Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Mhm, det skjønner jeg er ganske sårendes ;s Det beste er vel å ikke ta mer kontakt med henne, la heller henne komme til deg. Men ja, vet hvor utrolig vanskelig det er, spesielt da man vet at h*n ikke en gang kommer til å ta kontakt =/
Gjest Gjest_Lapp Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Mhm, det skjønner jeg er ganske sårendes ;s Det beste er vel å ikke ta mer kontakt med henne, la heller henne komme til deg. Men ja, vet hvor utrolig vanskelig det er, spesielt da man vet at h*n ikke en gang kommer til å ta kontakt =/ Har igrunn ikkje mast så mye på henne. Litt mye i begynnelsen da.. Men ja. Roet meg kraftig ned. Men ifølge andre, bærer hun nag til meg, og sånn eg har forstått, så er hun personen som aldri klarer tilgi. Derfor har eg belaget meg på at det ikkje kommer til å skje :/ Men å ignorere noen, uansett er forferdelig stygt, etter mitt syn . Det verste er, uvissheten, hva personen gjør, kordan det går etc.. Plagsomt
Antique Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Mhm, skjønner den ;s Vondt å vite at hun har vanskelig for å tilgi da, men hvem vet..Kan jo hende at hun klarer det etter hvert? Never know. Men ja, kjipt å gå rundt å tenke på hva hun/han gjør osv.. GJør det støtt og stadig jeg og, skulle gjort alt for at ting kunne blitt som de var før liksom.
Gjest Gjest_Lapp Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 Mhm, skjønner den ;s Vondt å vite at hun har vanskelig for å tilgi da, men hvem vet..Kan jo hende at hun klarer det etter hvert? Never know. Men ja, kjipt å gå rundt å tenke på hva hun/han gjør osv.. GJør det støtt og stadig jeg og, skulle gjort alt for at ting kunne blitt som de var før liksom. Håper hun gjør det.. kem vett Det jeg tenkte en stund, var at jeg ikkje ville gjort som før, men gitt alt for å virkelig få alt så mye mye bedre, uansett kor bra det var Synd jeg ikkje fikk kjangsen.. bah. Håper du finner ut av ting, og lykke til i fremtiden :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå