Gå til innhold

Har hvitveisen kommet ennå (i Oslo-området?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i så fall løper jeg ut i skogen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært i skogen enda, men har sett hestehov i veikanten.

Skrevet

Ja, hestehov har jeg sett mye av. Så blåveis forrige helg. Gleder meg bare sånn til hvitveisen :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har sett hvitveis i dag, dog var det bare knopper og noen få halvutsprungne, men det er nok bare snakk om timer før de springer ut.

Skrevet

Jeg så flere halvutsprungne for et par dager siden. Tipper de er perfekte nå! :)

Skrevet

Ja :). Plukket årets første bukett i dag.

Skrevet

Jeg fant noen få utsprungne i går, årets første bukett er plukket. I dag skal jeg plukke fler :hoppe:

Skrevet

Det er en flott tid framover nå :)

Skrevet (endret)

Et googlesøk på "hvitveis i Oslo" førte meg hit, så nå er jeg medlem her jeg også.

:)

Ja, som det skrives her så er våren virkelig her med både blåveis og hvitveis i Oslo. Og i Botanisk Hage kan man beundre flere våryre blomster som er i ferd med å sprette ut!

Nå er det jo best å oppleve våren ute i naturen, og ikke på PC-en, men om det er noen som allikevel ønsker å se bilder av våren i Oslo så er dere velkommen til en titt på mine vårbilder på hjemmesiden.

Og om det er noen som har tips til flotte vårperler i Oslo så tar jeg imot tips med takk.

Våren er herlig!

:)

Vennlig hilsen Jan Ove

Endret av Jan Ove
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vel, både hvitveis og blåveis i Vestfold iallfall. ;)

Bor ikke akkurat i Oslo-området, men er jo ikke mer enn ca 1 time unna, så jeg tar meg friheten til å svare. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...