Gjest Rettpåsak Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Hei. Ser etter en 35-40 liters sekk som jeg kan bruke til vanlig. Den må ha plass til å ha en 15'6 tommers laptop. Kjøpte meg en Haglofs sekk til 1200kr på G-Sport i dag, men fikk ganske vondt i ryggen av å bruke den. Ser derfor etter noen alternativer.
Marissa Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Backcountry guide 32 lanbefales på det varmeste!
Haustlauv Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg bruker en helt vanlig Bergans-sekk. Den er fantastisk, kan lukkes både over livet og over brystet, noe som funker kjempebra når man bærer tungt
PecanPie Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har en Bergans XO 28 og er veldig fornøyd. Skulle jeg likevel valgt om igjen ville jeg valgt samme sekk, men med plass til 35 liter. Min 13-tommers mac går fint ned i sekken når den har beskyttelsestrekk på, så om jeg har en større maskin ville jeg valgt sekken som er en størrelse større. Sekken fungerer fint både til hverdags og på tur.
zizla Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har en haglöfs 65l sekk, den er jeg veldig fornøyd med, men det tok litt tid å få stilt inn stropper og slikt riktig, brukte ett par dager på å gå den til. Så går det vell nesten ikke ann å overdrive stramming over hofta, da bærer du nesten ingenting på skuldre og rygg.
Gjest navnelapp Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Ein litt penare sekk er dei nye modellane til Samsonite, dei finst i svart og raudt. Veldig gode å bere og pene å sjå på. Ser ikkje ut som ein "fjellsekk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå