Gå til innhold

God sekk til daglig bruk?

Anbefalte innlegg

Gjest Rettpåsak
Skrevet

Hei.

Ser etter en 35-40 liters sekk som jeg kan bruke til vanlig. Den må ha plass til å ha en 15'6 tommers laptop.

Kjøpte meg en Haglofs sekk til 1200kr på G-Sport i dag, men fikk ganske vondt i ryggen av å bruke den. Ser derfor etter noen alternativer.

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker en helt vanlig Bergans-sekk. Den er fantastisk, kan lukkes både over livet og over brystet, noe som funker kjempebra når man bærer tungt :)

Skrevet

Jeg har en Bergans XO 28 og er veldig fornøyd. Skulle jeg likevel valgt om igjen ville jeg valgt samme sekk, men med plass til 35 liter. Min 13-tommers mac går fint ned i sekken når den har beskyttelsestrekk på, så om jeg har en større maskin ville jeg valgt sekken som er en størrelse større. Sekken fungerer fint både til hverdags og på tur.

Skrevet

Jeg har en haglöfs 65l sekk, den er jeg veldig fornøyd med, men det tok litt tid å få stilt inn stropper og slikt riktig, brukte ett par dager på å gå den til. Så går det vell nesten ikke ann å overdrive stramming over hofta, da bærer du nesten ingenting på skuldre og rygg.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ein litt penare sekk er dei nye modellane til Samsonite, dei finst i svart og raudt. Veldig gode å bere og pene å sjå på. Ser ikkje ut som ein "fjellsekk".

Skrevet (endret)

j

Endret av Mann 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...