Jade Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Dere som har Everyday Minerals-øyenskygger, tips oss andre om gode kombinasjoner av dem. Hva som passer fint sammen. Forklar gjerne hva dere har hvor (lokket, globalen, highlight, i hjørnet, ytre v, under øyet, osv, osv). Sammen med navnet på skyggen, er det fint om du skriver om fargen er lys, mellom eller mørk, og hvilken farge den er sånn ca og om den er matt eller glitrende.
Frua Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 (endret) Jeg har seahorse og hipsterhippo. Disse to er fine på meg som hverdagssminke! seahorse er lys creme(?) og hipsterhippo brun med et lillaskjær(?) i. Jeg er ikke god på å forklare farger! Jeg hopper over påføringsmetode siden det bare er to skygger. Glemte å skrive at det er litt skimmer i dem men ikke veldig mye. "Pearl" tror jeg de er! Endret 17. april 2010 av Frua
~Maja~ Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 (endret) Jeg har to øyenskygger fra EM som jeg bruker som eyeliner. Sweet Woodruff er den ene, som er en mørk grå farge med litt shimmer - mener det er pearl. Den andre er Weeping Willow, en mørk midnattsblå (som egentlig ser grålilla ut, litt lysere enn Sweet Woodruff), også med litt shimmer. Disse to øyenskyggene er med i en ''pakke'' som heter The Shady Stroll collection og passer veldig fint sammen. De andre fargene er Wood Sorrel og Queen Anne's Lace. Sweet Woodruff brukes da som eyeliner, Weeping Willow i globalen, Wood Sorrel på øyelokket og Queen Anne's Lace som highlighter. Endret 17. april 2010 av ~Maja~
RedFox81 Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har bestilt meg disse , det er en pakke med hele 25 øyeskygger i mini størrelse. Gud vet hva jeg skal med 25 øyeskygger, men nå har jeg de.. Mange av de er ganske lyse i fargene, så kan fint brukes som baseskygge. Har ikke brukt de så mye enda, men tenkte for eksempel, rare silk som baseskygge, det er matt beige Eller on the phone eller Jayne eyre, hvis det er fest/kveld og jeg vil ha mer farge og mer skimmer. disse er tan/rosa tan med skimmer. Litt mystic night eller weeping willow eller wine tasting i globalen, for å få litt farge og definisjon, disse er mørke lilla, blå og brunn. Det var ingen hvit/sølv highlighter i pakken, bare Chamomile, som er litt for gul for min smak. Så highligter skal jeg bruke en annen, eller bare droppe. Bare et forslag, som sagt, har ikke prøvd det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå