Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Hadde sex i går, og typen fortalte at utfloden min var så hvit at det såg ut som maling!! :O Jeg fikk se, og det stemte. Hva kan dette være? Noen som har vært i samme situasjon? Er jeg gravid kanskje? hørt at utfloden blir tykkere da.
LillePetrine Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Du har en helt vanlig soppinfeksjon? Når man er gravid er underlivet ekstra følsomt. Gå på apoteket og få deg en salve. Blir garantert bedre.
Gjest Alabama Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Trenger ikke være hverken maling eller sopp. Sjekk på pernille.info. Der står det masse om forskjellig type utflod. Mange som opplever å få økt utflod ved graviditet, men kan jo ikke trekke en sånn konklusjon (at du er gravid, altså) basert på det du sier.. Hehehe.. Ta en test hvis du lurer!
Gjest azorpro Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Er ikke sopp infeksjon, det er jeg 100% sikker på. For sopp klør og da lukter det vondt. Men lukter ingenting av utfloden min. Skal ta en test, men er litt tidlig enda, så venter litt, og holder med unna alkohol, å satse på det viser positiv :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå