Passelat Skrevet 17. april 2010 #1 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg skal i to brylupp i sommer og i det ene er det sagt at damene skal ha lang kjole. Vil gjerne ha tips til hvor jeg kan finne dette til en ok pris..nettbutikker, eller butikker i trondheim. Vet om zentrum og agape, men aldri vært inn der, så vet ikke hvilke priser de ligger på der.. noen som vet mer enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camz Skrevet 17. april 2010 #2 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg skal også i bryllup- og skal ha lang kjole. Jeg har letet og letet, men har ikke funnet noen jeg likte. Jeg har derimot funnet en del bra nettbutikker, men jeg fant ingenting der selv,siden jeg vet akkuratt hva jeg vil ha (skal ikke være lett) www.next.com/uk www.sainttropez.com www.simplydresses.com www.agape-brud.no www.asos.com www.divakjoler.no www.edressme.com www.longsummerdress.com www.victoriassecret.com -kan av og til ha Her er vertfall noen sider du kan se på, jeg vet desverre ikke om noen butikker i trondheim :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passelat Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 18. april 2010 Åh tusen takk for innspill:o) Jeg selv har tittet en del på ebay.. er noen fine der da:o) Men greier ikke helt å finne "den rette" jeg heller:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 19. april 2010 #4 Del Skrevet 19. april 2010 I våres var jeg i et bryllup med samme ønskene om antrekk. Jeg fant min kjole på Floyd. Har dere den butikken i Trondheim, så er det verdt å ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passelat Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 4. mai 2010 Var på byhaven i går her i trondheim å fant en kjole som var ganske fin av merket floyd, men de hadde den kun i str XL. Jeg var innom masse butikker, men fant ikke noe interessant annet enn på agape. Så der blir det kjole fra i dag ,til tross for at prisen ble en del høyere enn jeg hadde tenkt meg Kjolene der er værtfall veldig fine, spesielle (norsk design, sydd for hånd) og kan brukes ved flere anledninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passelat Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 4. mai 2010 Da ble det kjole, veske og brosje fra agape i dag.. storfornøyd Nå mangler jeg bare sjal.. og lurer på om noen kan tipse meg om butikker her i trondheim som selger det rimeligere enn på agape? Av type "silke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå