Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Nå har jeg vært singel en rekordlang stund, og får nå nesten troen på å leve resten av livet i ensom majestet. Får et inntrykk av kloden er besatt med jenter som er dramaqueens og tror at alt i livet dreier seg om dem. Og alle andre jenter er dem selvsagt mindreverdige på den ene og den andre måten. Og den tredje. Og den fjerde osv. Har drittsekkmentaliteten tatt helt overhånd blant våre feminine jordboere, eller har jeg hatt overrepresentativt mange, ufordelaktige erfaringer? Erfaringer? Meninger? Mottas med takk og akk...of course..
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Vi er i dagens norske samfunn rett og slett bortskjemte. Dette gjelder for både kvinner og menn. Samtidig har oppdragelsen (fra foreldre og skole) blitt altfor slapp. Dermed har vi fått et samfunn bestående av stort sett egoister. Når det gjelder kvinner som rakker ned på andre kvinner, så kommer dette sannsynligvis av at kvinner er i konkurranse med hverandre, samtidig som man altså er utpreget egoistisk pga manglende oppdragelse.
Ulvemor Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Jeg må tydeligvis ha hatt veldig gode venninner og kolleger opp gjennom årene, for så ille som det der har jeg faktisk aldri opplevd. Det finnes faktisk ålreite mennesker i tillegg til drittsekkene
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Jeg må tydeligvis ha hatt veldig gode venninner og kolleger opp gjennom årene, for så ille som det der har jeg faktisk aldri opplevd. Det finnes faktisk ålreite mennesker i tillegg til drittsekkene Selvfølgelig finnes det alltid ålreite mennesker. Poenget mitt var bare at utviklingen i samfunnet har gått i feil retning. Og om man treffer på de ålreite menneskene eller drittsekkene i livet, vil være mer eller mindre helt tilfeldig. Så du har vel da vært heldig. Eller lite kravstor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå