Chanel89 Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 (endret) Jeg har aldri vært i et forhold, og jeg er 20 år. Har jo kysset noen gutter, men har ikke skjedd noe mer. Er jo helt greit å være singel til tider, men kan bli veldig ensomt til tider. De fleste vennene mine har type og er lykkelig forelsket, har to venninner som er gift (de er et par år eldre enn meg), og noen som er forlovet! Vil bare være sammen med en jeg er glad i, som jeg vet er glad i meg. Ser på meg selv som en selvstendig jente, folk sier jeg er veldig pen og søt, og er en snill og blid jente, men er sjenert (men er mindre sjenert nå, og har bedre selvtillit enn før). Jeg studerer (er bare rundt 10 gutter i klassen da, men er jo noen), trener på spenst og går på studentlag hver tirsdager og på studentlaget er det jo flere gutter enn det er jenter! Prøver å prate med guttene på studentlaget, de ser på meg og smiler til meg, hilser når jeg kommer osv, men når jeg prøver å få til en samtale med dem, så bare svarer de på spm, men spør ikke meg om noe, slik at det ikke blir noe samtale:S Føler som jeg har veldig uflaks når det gjelder kjærlighet, eller er det noe galt med meg? Da jeg var 14-15 år ble jeg kjent med en gutt, men to av bestevenninnene mine "stjal" han på en måte fra meg, og de visste at jeg likte han! Har aldri vært spesielt populær på skolen, da jeg var 18 flørtet jeg med en gutt på jobben som jeg på en måte falt for:S, han synes jeg var kjempesøt, men at jeg var for ung (han var 23 da), han var jo på en måte litt player da:P ble kjent med en ny snill gutt noen mnd senere, men vi bor ALT for langt unna hverandre så kunne ikke skje noe mer (og han sa han likte meg kjempegodt). I september ble jeg medlem av studentlag, og ble interessert i lederen der (han er like gammel som meg, søt og virker kjempesnill), men så fant jeg ut litt senere at han har dame og de har vært sammen i to år:P Har tilogmed flyttet til et helt nytt sted for å studere for 8 mnd siden, så bor alene nå. så i janu