Kjetil S. Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Hvorfor behandler så mange menn ei dame som en dritt og en ingenting og som sin egen eiendom?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Jeg hakke peiling, har kansje med at de er god tro med seg selv og tror de kan få bedere en de har. og har derfor en form for selvtilit til det. Hvorfor skal ikke de se etter noe som er bedre når de vet hva de har fra før av? det er jo ingen som vil ta fra han det han har og han vil jo gjøre alt han vil selv. Det er akkurat som om de ikke tør å vise følelser av en eller annen merkelig grunn
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Fordi noen kvinner lar seg behandle slik. Jeg høres kanskje krass ut, men det er i bunn og grunn slik det er.
Frk Snasen Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Fordi noen kvinner lar seg behandle slik. Jeg høres kanskje krass ut, men det er i bunn og grunn slik det er. Faktisk sant. Kvinner med dårlig selvbilde som velger menn ut i fra hvordan de ser seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Fordi mange menn er dumme og onde. Min uføretrygdete kjæreste som hadde 1/3 av min inntekt hevdet at han burde være mer kresen enn å velge meg. Han trodde også at jeg hadde haugevis av menn etter meg og selvsagt at jeg var ei utro hore/ludder. Det var hans som fikk meldinger fra andre damer, ikke jeg. Og tillegg var jeg jo dum. Jeg har høyere akademisk utdanning og har aldri brukt dop. Han har aldri tatt noen utdanning, aldri jobbet,vært rusmisbruker. I tillegg var han voldelig. Han får ha lykke til..
Ethereal Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Jeg vet sannlig ikke hvorfor det er slik. Kan være noe i at kvinner lar seg behandle slik, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå