meelissa Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Har fått anbefalt hudpleieprogram av hildechristina.com, og bla MD's continunous renewal serum og face & body scrub. Jeg lurer litt på om det er vits å kjøpe disse nå om jeg ikke kan bruke de om sommeren likevel? :s Erfaringer?
Frk Snasen Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Kan man ikke det om sommeren? Burde vel gå, så lenge man bruker solbeskyttelse, og ikke ligger og steker seg i sola?
meelissa Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 Det jeg er usikker på.. Kan jeg bruke det til vnalig om sommeren liksom, men droppe det når jeg skal til syden?
Aryia Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Hvis du har lest bloggen hennes får du jo svar på nettopp dette, i ett av de siste innleggene.
Gjest hudenmin Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Selv er jeg livredd for å få pigmentflekker (lettere å forebygge enn å fjerne), så MD Formulations produktene mine blir snart pakket vekk til over sommeren. Hudlegen på lommelegen anbefaler her at man venter til over sommeren med å bruke glykolsyre: http://www.lommelegen.no/813946/melasma Men hvis man ikke eksponerer seg for sol, så er det selvfølgelig en vurderingssak.
Frua Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Jeg fortsetter med glycolsyre men bruker det som blir liggende på huden bare om natta. Øker også spf fra 20 til 30 nå. Bruker også mineralfondation med spf 15 over solkremen. Tror det er helt greit å bruke Md produkter om man beskytter seg og ikke har planer om å bli brun i sommmer.
cotton Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Har fått anbefalt hudpleieprogram av hildechristina.com, og bla MD's continunous renewal serum og face & body scrub. Jeg lurer litt på om det er vits å kjøpe disse nå om jeg ikke kan bruke de om sommeren likevel? :s Erfaringer? Skal du ligge og sole deg trenger du ikke bruke serumet. Skrubben er helt ufarlig siden du vasker den av, bruker du serum i sol blir du letter brent, og de anbefaler solfaktor 30 + Men jeg bruker bare ikke serumet på veldig solfylte dager, bruker det kun på kvelden. Test ut reisestr. de er billigere, jeg kjøper de på finn.no. En som selger flere md produkter der, finner ingen billigere. Serumet normal er på 60ml, men selges i 30 ml....rask levering ! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21561909
Gjest tussa65 Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Jeg fortsetter med glycolsyre men bruker det som blir liggende på huden bare om natta. Øker også spf fra 20 til 30 nå. Bruker også mineralfondation med spf 15 over solkremen. Tror det er helt greit å bruke Md produkter om man beskytter seg og ikke har planer om å bli brun i sommmer.
Gjest tussa65 Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Har fulgt med på en del av hudpleietipsene du har gitt flere steder her på forumet. Liker godt å lese dette, da du har masse tips å komme med og vet mye. Tror vi har sånn ca lik alder har du mulighet til å skrive ned hele hudpleierutinen du har pr nå, med produktene du bruker osv.. Og hva du kommer til å bruke i sommer? Kjempesupert om du gidder
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 TUSSA65: hvorfor siterer du innlegg i et svar og svarer i neste? Hva med å gjøre det i samme, blir så rotete å lese sånn du gjør det nå!
Gjest tussa65 Skrevet 18. april 2010 #11 Skrevet 18. april 2010 TUSSA65: hvorfor siterer du innlegg i et svar og svarer i neste? Hva med å gjøre det i samme, blir så rotete å lese sånn du gjør det nå! Sorry, har gjort litt feil, men er jo nybegynner da.. uff.. :gjeiper:
Gjest tussa65 Skrevet 18. april 2010 #12 Skrevet 18. april 2010 Jeg fortsetter med glycolsyre men bruker det som blir liggende på huden bare om natta. Øker også spf fra 20 til 30 nå. Bruker også mineralfondation med spf 15 over solkremen. Tror det er helt greit å bruke Md produkter om man beskytter seg og ikke har planer om å bli brun i sommmer. Har fulgt med på en del av hudpleietipsene du har gitt flere steder her på forumet. Liker godt å lese dette, da du har masse tips å komme med og vet mye. Tror vi har sånn ca lik alder har du mulighet til å skrive ned hele hudpleierutinen du har pr nå, med produktene du bruker osv.. Og hva du kommer til å bruke i sommer? Kjempesupert om du gidder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå