Tusseline Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Nåja. Så sitter jeg her da, med tette bihuler og en kraftigere hodepine som så smått er iferd med å luske seg innpå meg. Og jeg som har det travelt som fy om dagen, har slett ikke tid til en ussel influensa :oops: Noen erfarne skjeler som kan komme med noen tips eller kjerrigråd for å unngå/ forebygge "den siste støyten"? Solhatt? C- vitaminer? Hva hjelper? Tusseline- småsyk og desperat
Gjest Qlio Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Hmmm.... dette sverger mannen min til i dag (han har også fått influensa i dag): 1. Sympati (MASSE!!!) 2. Varm drikke som varmer kroppen (buljong inneholder vel også noe næring???) 3. Ligge under en varm dyne foran TV'n = Ta det med ro! 4. Kald drikke, gjerne isvann, som lindrer kløe og sårhet i hals 5. Hostesaft 6. Nesespray 7. Sympati (får aldri nok!!!)
Tusseline Skrevet 15. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2003 Fin liste, Qlio. Takk. Masse sympati? Nja, sambo er bortreist for uken, så her blir det lite sympati å få. Akk, så typisk. Føler meg faktisk et hakk bedre i min skrivende tilstand, har drukket en del vann, samt fått i meg en kopp varm solbærdrikk som visstnok skal gjøre susen. Krysser fingrer og tær for at jeg vokner opp med redusert hodepine, og lavere feber i morgen
Ursula Skrevet 16. september 2003 #4 Skrevet 16. september 2003 Flere som er angrepet av den djevelskapen der ja Vondt i halsen, sprenger i hodet,tett i nesa, varm og kald om hverandre, våkna x antall ganger i natt. Solhatt er visst tingen har jeg hørt... Mulig jeg får dra meg på apoteket og finne Solhatt i kapsel-form (de har vel det på apoteket ?) Har ikke tid til å være syk nå, og det er fryktelig kjedelig å være hjemme !
Arwen Skrevet 16. september 2003 #5 Skrevet 16. september 2003 Influensaen har allerede vært hos meg. Begynner å bli frisk igjen nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå