celine_v Skrevet 29. april 2002 #1 Skrevet 29. april 2002 Hvor viktig er det å bruke hudvann etter rensing?Holder det ikke med å skylle ansiktet i kaldt vann for å lukke porene.Det er jo det som er poenget ikke sant.Har noen en hjemmelaget oppskrift på hjemmelaget hudvann? Tekknemlig for svar.
Lissie Skrevet 29. april 2002 #2 Skrevet 29. april 2002 Hei! Etter rensing av ansiktet blir ofte ph-verdien på huden for høy. Det er en av de tingene et godt hudvann retter på. Nå vet jeg ikke hva slags hudtype du har men så sant du ikke har veldig tørr hud kan du bruke denne oppskriften: 75 ml renset/sterilt vann (fåes på apotek) 25 ml vineddik evt. noen dråper glyserin Blandes sammen i flaske og rystes. Oppbevares i kjøleskap. Holdbar i noen uker. Lykke til!12
celine_v Skrevet 30. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2002 Hei lissie.Jeg har ikke spesielt tørr hud.Er det hvit eller rød vineddik jeg skal bruke? Alt det andre fåes vel på apotek?
Lissie Skrevet 30. april 2002 #4 Skrevet 30. april 2002 Hei, igjen! Når det gjelder vinedikk så er det akkurat det samme hvilken farge den har. Prisen spiller heller ingen rolle. Så du trenger ikke investere i noe dyrt. Ja, det andre får du på apoteket! 12
Gjest Raptuza Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Eg brukar ein kjeldevatnspray frå apoteket som heiter avene som eg sprayar over ansikt og hals etter rens. Den er god for alle hudtypar, særlig sensibel hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå