Kjetil S. Skrevet 16. april 2010 #1 Del Skrevet 16. april 2010 Finner du deg en ny kjæreste og venn stadig, ofte vekk, eller fryktelig veldig sjeldent...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engel med sorte vinger Skrevet 17. april 2010 #2 Del Skrevet 17. april 2010 Sjelden. Er en ganske privat person, så det er ikke ofte jeg møter noen jeg føler jeg kan stole såpass mye på at jeg ønsker vedkommende som venn eller kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 17. april 2010 #3 Del Skrevet 17. april 2010 Ny kjæreste får jeg vel ikke akkurat stadig vekk, jeg blir ikke kjæreste med noen hvis ikke jeg tror at det kommer til å bli "oss". Men venner får jeg vel ofte. Men om de skal bli mine nære venner, så tar det litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riverton Skrevet 17. april 2010 #4 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg har aldri klart å finne noen, eller rettere sagt, jeg har aldri klart å bli funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 17. april 2010 #5 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg får meg ikke ofte kjæreste, men det handler ikke om at jeg er sjenert, men at jeg synes et forhold er noe som skal vare en stund, altså ikke noe man bare bytter ut med noen ukers mellomrom. Venner får jeg stadig vekk, noen av de blir nære, andre finner jeg på sprell med, uten at vi blir skikkelig tette venner. Jeg er ganske åpen og sosial, så jeg har ikke noe problem med å få nye venner. Hadde ikke problemer med å få kjæreste heller, men var ikke noe særlig interessert før jeg traff ham jeg er sammen med nå, derfor er han den første ordentlige kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #6 Del Skrevet 17. april 2010 Får gjerne mer enn jeg ber om. Har vel egentlig ikke gått singel i mer enn 2 måneder av gangen siden mitt første forhold. Og forholdene har "gjennomsnitts holdbarhet" på 1 1/2 år. Har slått meg nogenlunde til ro nå da, 4 år og forlovet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2010 #7 Del Skrevet 17. april 2010 Ja og nei! Nå som jeg er singel igjen, setter jeg pris på venner. Gode venner. Har aldri noe imot å få nye venner. Nære venner og. Litt lettere å bli kjent med nye mennesker når man er singel. Går på skole så da er det enkelt å få seg nye venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 17. april 2010 #8 Del Skrevet 17. april 2010 veldig sjeldent.. har ikke kjæreste eller noen nære venner.. har ikke funnet noen som er til å stole på,så da får det bli som det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 17. april 2010 #9 Del Skrevet 17. april 2010 Ny kjæreste går greit, nære venner... ca 4 hvert år. Det skal mye til for at jeg kaller noen en nær venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #10 Del Skrevet 17. april 2010 Får gjerne mer enn jeg ber om. Har vel egentlig ikke gått singel i mer enn 2 måneder av gangen siden mitt første forhold. Og forholdene har "gjennomsnitts holdbarhet" på 1 1/2 år. Har slått meg nogenlunde til ro nå da, 4 år og forlovet Nesten som meg dette . Bare at det er 3 år nå og gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. april 2010 #11 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg bruker relativt lang tid på å gå fra kjæreste til kjæreste. Pleier å ta meg over ett år å komme helt over eksen (og jeg er slik at jeg ikke gidder å være kjærste med noen ny hvis jeg bare sammenligner med eksen hele tida) har jo småflørter innimellom, og finner jo dermed kjapt ut når jeg er klar for et nytt seriøst forhold. Gode venner kommer over tid, så den blir litt verre å definere i tidsperspektiv. Fikk en god venn på barneskolen, mange gode venner på vidregående, og nå i ettertid har det kommet to veldig gode venner. Blir litt søkt å sitte å svare så detaljert, fikk kanskje mer lyst til å granske meg selv litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 20. april 2010 #12 Del Skrevet 20. april 2010 Gode venner har jeg problemer med å finne. Kjærester som jeg faktisk vil ha finner jeg sånn ca hvert 5. år (er i mitt tredje forhold nå, og det er 13 år siden jeg innledet det første). Dessverre finner veldig mange av de jeg trodde skulle bli gode venner, ut at de heller vil være kjærester... Og når jeg ikke vil ha dem som kjæreste så har jeg heller ikke en god venn lenger (men perifere venner er de fleste fortsatt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psiv Skrevet 20. april 2010 #13 Del Skrevet 20. april 2010 Veldig gode venner dukker opp ca hvert 4.-5. år.. Har bare hatt en kjæreste i mitt liv og er forsatt sammen med ham, så der har jeg ingen erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 20. april 2010 #14 Del Skrevet 20. april 2010 Dater og flørter litt innimellom, men det er sjelden jeg treffer noen jeg virkelig vil slippe nært innpå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahurorah Skrevet 21. april 2010 #15 Del Skrevet 21. april 2010 Ny kjæreste går greit, nære venner... ca 4 hvert år. Det skal mye til for at jeg kaller noen en nær venn. Det hun sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. april 2010 #16 Del Skrevet 21. april 2010 Veldig sjeldent. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 21. april 2010 #17 Del Skrevet 21. april 2010 Sjeldent. En god nær venn er vanskelig å finne. Trist at det skal være sånn :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. april 2010 #18 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Tråden er delt, den andre tråden kan finnes her. Bond, mod Endret 24. april 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 24. april 2010 #19 Del Skrevet 24. april 2010 Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_øst Skrevet 24. april 2010 #20 Del Skrevet 24. april 2010 sjeldent, har noen få gode, nære venner som jeg har hatt i 10 år og det føles som det er de jeg "skal" ha av nære venner her i livet, har veldig vanskelig for å slippe noen helt innpå. Kjærester nærmest aldri, eller med ca 10 års mellomrom hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå