Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja tittelen sier jo sitt :) er spesielt parfymekjøp jeg tenker på..

Videoannonse
Annonse
Gjest hudenmin
Skrevet

Jeg har handlet bl.a. parfyme der. Har veldig god erfaring med varene og kundeservicen. De refunderer ikke mva og tollgebyr, så jeg holder meg under 200-grensen (skal jeg ha dyrere varer handler jeg hos f.eks. Feelunique som refunderer).

Omtale: http://hudenmin.com/2010/01/12/netthandel-cheapsmells/

Skrevet

signerer over her:)

Bruker å bestile hydra floral-kremen der.. 40ml kommer under 200NOK, og dessuten i tube som jeg liker bedre enn krukke.

Bestilte ny igår, men spørs når den kommer frem.. går jo ikke flypost heller nå:(

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd med denne siden, og har bestilt herfra mange ganger :jepp: De siste gangene har leveringen tatt en del tid da, men det gjelder uansett hvor man kjøper fra for tiden, spesielt UK.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd og bestiller decleor der. Men vær obs på at den billige kremen er gammle utgave :) Men produktet er helt fint, så gjør noe ikke noe :P

Skrevet

Jeg har fått den kremen på tube to ganger, og den siste jeg fikk var anderledes i utformingen enn den første. Virket litt fornyet liksom? De har ikke bare byttet forpakning da?

Skrevet

det jeg mente, gammel forpakning :) Jeg bestilte nå i januar og mottok gammel pakning, men kremen er helt fin. Greit å være obs på, så man ikke tror det er noe feil :)

Skrevet

tusen takk :) da går jeg i gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...