Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Jeg er tante og blir fadder til min lille niese. Derfor tenker jeg nå på hva jeg skal kjøpe i gave. Jeg lurer derfor på om det er noen som har noen forslag til hva man kan kjøpe.. Jeg er student som lever nesten utelukkende på studielån, og bor et annet sted i landet og har derfor utgifter på over 1000 kroner bare for å komme i dåpen. Jeg kunne gjerne tenkt meg å finne noe til rundt (eller under) 300 kroner, og gjerne noe man vil ha bruk for/sette pris på senere. Noen forslag?
Tussilago_2 Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Hva med en bok der barnet er med??? Liker denne siden jeg;-) http://www.barnaspersonligeverden.no/personlige-barneb%F8ker-c169.html
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 - fing og tang fra sølvsmeden, mye til rundt 300 kr - ryggsekk fra Bergans - sett med fat/kopp/skål fra Glasmagsinet e.l. - den store hvite sangboka/eventyrboka e.l.
Vindmølle Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Hva med medlemskap i BOB, OBOS eller lignende? Hvis de bor et sted hvor det er aktuelt da. Eller hva med å opprette en spareavtale i fond, og så kan du siden følge opp med å sette inn en liten sum til jul og bursdag? Ellers tror jeg at jeg ville gått for en bok i "Den store" serien. Var innom Ark idag, og der hadde de Den Store Eventyrboka på tilbud til 199,- (mot normalt 429,-)
Aurela Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Hva med en bok der barnet er med??? Liker denne siden jeg;-) http://www.barnaspersonligeverden.no/personlige-barneb%F8ker-c169.html Den snakker mormoren om å kjøpe i tillegg til pengegave Ellers tror jeg at jeg ville gått for en bok i "Den store" serien. Var innom Ark idag, og der hadde de Den Store Eventyrboka på tilbud til 199,- (mot normalt 429,-) Å! Jeg satt og tenkte på å kjøpe den, og så supert at den er på tilbud da! Men, kom gjerne med flere forslag også