Frøken Frigg Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Jeg har nylig møtt en veldig flott mann gjennom Match. Jeg liker han godt, men er ikke akkurat stormende forelska. Det jeg driver og funderer på er hvor forelska man "bør" være før man innleder et forhold. Jeg har egentlig aldri vært ordentlig forelska, så for alt jeg veit er ikke det en følelse som kommer naturlig for meg. Det er ikke det at vi ikke har kjemi sammen, for det har vi, det er bare følelsene som ikke er særlig sterke. Men en svak forelskelse kan vel ende opp i en sterk kjærlighet, kan den ikke? Det er også en annen faktor til stede. Jeg er overvektig og har veldig dårlig kroppslig selvtillit. Jeg er nok litt usikker på hvorfor han liker meg og hvor seriøst det er fra hans side. Så det er mulig at følelsene er der, men at de ikke tør å gjøre så mye utav seg før jeg kjenner han bedre og stoler mer på han. Er det noen som har erfaring med å bli kjæreste med noen man bare ikke føler så sterkt for?
MrRangelet Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Er det noen som har erfaring med å bli kjæreste med noen man bare ikke føler så sterkt for? Hehe. Trolletråd
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Jeg sliter med det samme selv, og har ikke kommet frem til noe endelig svar ennå. På den ene siden virker det urealistisk for meg å lete etter det store, men på den andre siden frykter jeg at jeg kan bli sittende igjen med enkelte uoppfylte behov og en anger over at jeg ikke satset hardere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå