Gå til innhold

surface anchor piercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med surface anchor piercing, og kan fortelle litt. Lurer litt paa dette, saa all informasjon hadde vaert bra.

Skrevet

Vad är det du vill veta? :) Jag har erfarenhet. Det gör ont och det tar tid för dem att läka. Det är lite annorlunda att göra sådana piercingar än andra då de måste "gräva" lite i huden för att de ska fästa.

Skrevet

Er det lett aa faa betennelse? Har litt lyst paa noen nedover ryggraden. Og der er det i grunnen vanskelig og komme til for aa rense.

Er de enkle aa fjerne, hva med arr etterpaa hvis jeg ombestemmer meg?

Skrevet

När de ska fjernas så måste man lägga ett snitt i huden för att enklast få ut dem. Så det blir ju ärr, ja. Och ja, det är lätt att få infektion, man irriterar huden mer vid den här typen av piercingar än vid en vanlig "2-håls-piercing" och skulle det bli infekterat så blir det också jobbigare då varet och sårvätskan inte kan ta sig ut lika lätt. I vanliga fall så kan man ju få ut sårvätska och var på 2 håll, men nu är det bara en grop i köttet och en infektion kan bli allvarlig. Men sköter du den rätt så minskar ju risken avsevärt. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har bare en ting å si, IKKE TA :P

Tok min dermal for noen måneder siden, har på kinnbeinet. Har ikke hatt noen problemer eller noe, men det er ikke verdt det. Det var jævlig vondt å ta den, å tanken på å ta den ut gjør meg kvalm. ALDRI i mitt liv skal den fjernes, tør ikke. Du får ikke bedøvelse, å den henger fast i musklene dine. Å for å ikke snakke om dette krateret jeg kommer til å ha i trynet mitt for resten av livet. Så, nei... nei.. *Grøss*

Søk på youtube etter dermal removal før du tar. Se om du selv syns det er verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...