Gå til innhold

Amerikansk bryllupskake

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er kaker som står direkte oppå hverandre i etasjer, ikke på fat imellom. Hørte det ikke var lurt først, men hun som baker kaken vår så det klarte hun helt fint og at mange ønsker det i dag...Jeg syntes det er veldig lekkert!

legger med bilde som eksempel:

Innlegget er endret iht reglene om kopirett

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan skal man dele opp sånne kaker egentlig?

De er veldig fine og se på, men virker bare utrolig upraktiske å dele opp.

Endret av Barcelone
Skrevet (endret)

Vi ønsker oss også "amerikansk" kake. Vi skal ha møte med konditør på mandag så jeg er spent på hva de sier. (og det er mulig å lage kaken vår)

Hva skal dere andre ha inni kaken? Jeg har veldig lyst på amerikansk ostekake (type som bakes i ovnen). Vanilje, bringebær og sjokoladebunn.

Innlegget er endret iht reglene om kopirett

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Det er kaker som står direkte oppå hverandre i etasjer, ikke på fat imellom. Hørte det ikke var lurt først, men hun som baker kaken vår så det klarte hun helt fint og at mange ønsker det i dag...Jeg syntes det er veldig lekkert!

legger med bilde som eksempel:

Den kaka du har bilde av står på etasjefat og det er lagt blomster i mellom for å skjule det.

Jeg regner med at du tenkte på noe som dette? http://media.onsugar.com/files/ons1/351/3516804/29_2009/d9860eec993f2282_wedding-cake-01.jpg

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er eit stativ inni på slike kaker. Korleis trur du ellers ein kunne kutte i toppen utan å dytte alt saman i ein haug når "massen" er ostemasse?

Skrevet

Ja, jeg mente sånn kake som står oppå hverandre, ikke med stativ, så ikke så nøye på bildet jeg la ut.. Vet de bygger opp kaken inni, på en måte. Å dele den opp vet jeg ikke er vanskelig, har to venninner som har hatt det før meg, i Australia.

Skrevet

Jeg skal definitivt ha en slik kake. Syns det er mye penere enn "stativ kake" :)

Skrevet

Vi skal også ha en stablekake, synes de er kjempefine :)

Skrevet

Den kaka var kjempe fin, tror det blir stable l\kake på oss og, da det er ei veninne som skal bake den :)

Skrevet

Det blir stablekake her også, mye penere synes jeg! :)

Håper bare bakeren kan imøtekomme ønskene våre ;)

Skrevet

Vi skal ha sttiv kake men fyller opp med roser i mellom, da syns ikke stativet. Sett bilde og det er utrolig lekkert i mine øyne :)

Skrevet

Vi skal også ha stablekake :)

Skrevet

Virker som om "stablekake" drømmen går i tusen knas da det ikke virker som om noen i distriktet vårt kan bake denne typen kake? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...