Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet til Bergen, og har såå lyst til å gå ut!

Men det er skikkelig uvant å ikke ha venninnene å gå med - og jeg har ikke lyst til å være helt malplassert, eller kaste bort en barnevakt på å sitte på feil plass ;)

Så, hvor går man i Bergen som singel og alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjaa... Litt vanskeleg å sei uten å vete korleis type steder du foretrekker å gå ut på =)

og alder kan være greit å vite. Litt dumt å anbefale 18 års plass til en 25 åring og igjen litt dumt å anbefale en 25 års plass til en 18 åring :P

Skrevet

He he :) Det har du rett i.

Jeg er 29.

Hva slags forskjellige steder finnes det her i byen å gå til da?

Skrevet

Jeg syns ContraBar på Hotel Norge er bra. Der er det 24 års aldersgrense, så du slipper drita fulle 20 åringer. Det er heller ikke så stort at du mister oversikten og de spiller bra musikk. Jeg blir gjerne med deg på byn, så bare send meg en PM :)

Skrevet

Bocca bar rett ovenfor logehaven (ved den blå stein) er bra, og hvis du går mot kinoen treffer du på en bar like vedsiden av deli deluca ( i vaskerelven). jeg husker ikke navnet i farten, men den er veldig bra :jepp:

Skrevet

Bocca bar rett ovenfor logehaven (ved den blå stein) er bra, og hvis du går mot kinoen treffer du på en bar like vedsiden av deli deluca ( i vaskerelven). jeg husker ikke navnet i farten, men den er veldig bra :jepp:

Calibar?

Skrevet

Takk for tips!

Tar gjerne imot flere :D

Daiquiri, skal tenke på invitasjonen! Hotel Norge høres faktisk bra ut. Ser ut til at jeg må jobbe både denne helgen og neste, så får se når det blir tid til å faktisk gå noen steder...sukk. Men de har gjerne åpent i uken også...? Hm... må sjekke :D

(Ja, jeg holder på å gå litt på veggene av å ikke ha så mange kjente i nærheten :P )

Skrevet (endret)

Hvilken musikk liker du? Lettere å hjelpe deg hvis jeg vet det. :)

Endret av Immortal
Skrevet

Bare kom med forslag da :D

F.eks.

Hvis du liker sånn, så passer den plassen osv.

Så kan vi få en god oversikt over Bergens uteliv her inne :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er akuuelt også for meg :) Hva med aktiviteter det er greit å gjøre alene i Bergen?

Skrevet

ricks som ligger vedsiden av teateret er jo også litt kjekt =) ER 24 års grense der også så du slipper "fjortisser".

Skrevet

Hmmm... skal vi se. :)

Hvis du liker listemusikk passer Contra, Ricks og Bocca/Felize. Hvis du liker syngende pianomann passer Zacken og Scotshman. Hvis du liker 90-tallshits passer Dubliners og Finnegans. Liker du rock passer Inside og Garage.

Sånn omtrent. :)

PS! Styr unna TMP, Exodus og Fotballpuben. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...