Gå til innhold

Hvem angere du på

Fremhevede innlegg

Gjest Godt gift
Skrevet

Jeg er kvinne 32 år og lykkelig gift.

Noen ganger tenker jeg på et par stykker fra fortiden som jeg ikke har hatt sex med, eller som jeg ikke har hatt nok sex med (fordi jeg var sjenert eller lignende..)

1. klassekamerat på vgs, han likte meg, jeg likte han, men enten var den ene ellerden andre opptatt, og begge for stolte til å gjøre noe som helst... fikk ikke klina med han engang....

2.En annen type i vgs-tida, klina og rota noen ganger (supersexy fyr som hadde dame..), jeg burde ha push litt, så hadde han blitt min, på alle måter, he, he..

3.En kollega (alle trodde vi var KK), jeg tok ikke mot til meg før ved siste sjanse, det var himmelsk, og vi hadde begge ønsket det i ca 6 mnd. Har aldri hatt muligheten til å se ham igjen, så det ble med den ene gangen....dessverre..

4. En annen kollega, som hadde dame, men jeg vet han var kåt på meg (og jeg på han..)hadde flere muligheter (i ett års tid), hvor bare et lite vink hadde værtnok, men hadde ikke mot til det (ikke pga dama, jeg likte ikke den dama..)

5. En australsk KK, jeg burde ha insistert, han hadde ikke kunnet si nei til å følge meg til verdens ende, men våre veier skiltes....

Har dere noen lignende tanker???

Og; jo, jeg er kjempe-super-forelsket i min mann, men dette hadde vært "hyggelige" erfaringer....

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nope. Angrer heller på noen av de eg har hatt sex med.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke hadde sex med ungdomskjæresten min. Vi var veldige fornuftige da, skulle ikke ha sex for tidlig.

Har også ett par jeg ønsker jeg ikke hadde sex med... Nesten så man blir flau.

Skrevet (endret)

missuppfattade frågan och tar bort mitt svar. :gjeiper:

Endret av LetThemEatCake
Skrevet

Helt ærlig tror jeg du hadde angra mer hvis du hadde hatt de sex de mennene som hadde kjærester... Greit å tenke at du skulle ha erobret dem, men kanskje like greit å la være?

Jeg angrer ikke på noen av mine partnere, og heller ingen jeg ikke har fått hatt sex med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...