Gå til innhold

Hvordan ser kroppen din ut

Anbefalte innlegg

Gjest green tea
Skrevet (endret)

Hvordan ser kroppen din ut

Jeg smal midje har lit synlig mage

Fyldige lår.

Mase utslett på kroppen.

Endret av green tea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig timglasform med en smalare midja än genomsnittet och större pupper än genomsnittet (bruker 65-70F). Vältränade ben som jag är väldigt stolt över och får många komplimanger för! Själva kroppsformen är det inga fel på alls, men jag har en massa, massa ärr överallt efter en lång tid av självdestruktivitet. Har bristningar på brösten också, och de har blivit lite hängiga av all viktpendling. Men jag skulle utan att tveka säga att jag är heldig när det gäller utseende och kroppsform. :) (Något jag nyligen har kommit underfund med, har lidit av anorexi i många, många år och har aldrig haft en riktig självbild, men NU är jag frisk! :danse: )

Skrevet

Slank. Smal midje, flat mage, brede hofter, normal størrelse på rumpe og lår. Str S/M.

• 3 uker senere...
Skrevet

Veldig smal midje, litt ekstra på magen men ellers smal resten og.

Det på magen er ikke så veldig visendes, grunnet av at jeg mener selv jeg er flink til å velge ut hvilke klær som passer kroppen min best! :) ..er bare ikke 100% komfertabel i bikini!

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

brede hofter og store pupper

Veldig smal rundt midjen,nesten så det ser litt komisk ut i forhold til

hofter og pupper.

Gjennomsnittlig høy

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå ser kroppen min for stor ut, jeg veier alt for mye og jeg føler meg fæl. Jeg er misfornøyd med dette, men synes det er utrolig vanskelig å slanke meg siden jeg alltid har vært tynn og ikke trengt å tenke på slanking.

Puppene mine er store, D-cup nå, magen er stor med mye fett på, jeg har fått dobbelthake og mer fett i kinnene, øverste delen av armene mine er blitt kjempestore med masse fett. Rumpa er ikke så verst faktisk men den har blitt mye større den også, lår og legger er litt større enn før men ikke så altfor ille. Jeg veier ca 80 kg og er 165 høy, dermed altfor mye vekt i forhold til min BMI.

Ansiktet mitt er ikke så verst, men har litt ujevn hud noen steder i ansiktet og huden under øynene er blitt litt slappere så jeg ser sliten og trøtt ut store deler av tiden. Håret mitt er langt og tykt- veldig fornøyd med det.

Veldig redd for hva som skjer med brystene når jeg går ned i vekt er normalt en 75B så det sier vel seg selv at det kanskje blir litt heng..:(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min ser ut som en ost.

Skrevet

Min ser ut som en ost.

Hva slags ost? Kremost? Sveitser?

Skrevet

Jeg er litt for stor i forhold til deg jeg gjerne skulle ha vært :).

Er passe høy, har forsåvidt en velproporsjonert kropp, med store pupper, sprettrompe, helt greie lår - men en for stor mage (synes jeg, ikke mannen) og for store overarmer.. det siste ligger til familien, så det får jeg vel ikke gjort så mye med.

Men: en velfungerende kropp, ganske sterk og i god form :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...