Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Hei! Er til utredning hos gynekolog, og de finner ingenting galt med meg. Ikke cyster, ikke tette eggledere og veldig fine hormonprøver. Sambos sæd er også mer enn perfekt. Så nå vil gynekologen forsøke pergo. Men jeg har fått høre at det er utsolgt over store deler av Oslo.. Noen som vet hvor man kan få tak i? Hvis ikke dette fungerer blir vi henvist til prøverør, noen som vet hvor lang ventetid det er på dette? Spennende tid dette altså. Vi har nå forsøkt å få barn i over ett år, men enda ikke fått det til, så føler oss kjempeheldige som får så god oppfølging. <3
Gjest Iril Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Er det utsolgt for Pergo igjen? Det var problemet da jeg skulle ha forrige kur også, da var det utsolgt over hele landet. Jeg måtte vente en ekstra syklus pga. det, og det var kjipt når jeg hadde 66 dagers syklus. Leste noe om at man ville forsøke å få godkjent andre Clomid-preparater i Norge, men det var visst ikke så lett. Aner dessverre ikke hvor man får tak i Pergo om det er utsolgt, men vil tippe snartgravid.com er stedet å spørre, damene der inne har stålkontroll på det meste. Lykke til!
Phobaeticus Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Jeg kjøpte mine to siste pakker med Pergo på Ullevål sitt apotek. Gangen før det måtte jeg helt til Fetsund for å få tak i ... Ventetid på IVF er rundt 2-3.mnd på Ullevål sier de, men gikk fortere enn det for oss - tror vi fikk svar (klarsignal for oppstart) ca 1 mnd etter første samtale.
Gjest Alabama Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Er det sant at det blir utsolgt? Så rart! Og dårlig gjort ovenfor de som trenger det! Tenk om det plutselig var tomt for p-piller, det ville jo vært skandale og folk ville protestert høylydt!
Prada Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Og i vinter var det tomt for ovitrelle en stund. Alt hadde frosset under transport. Jeg fikk nest siste sprøyte på Riksospitalets apotek...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå