Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger sydentur til høsten med en 2 åring.

Vi er åpne for det meste fullpakke med Sunwing eller liknenes eller bare "vanlig" hotell, men det må vær greit for barn.

Er det noen som har noen anbefalinger?

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest redstar
Skrevet

Star tour sine Blue Village er veldig bra synes jeg, har reist på noen av disse(kreta, spania osv) med min lille søster som da var 5år og frem til 10 år samt et søskenbarn på samme alder og det er helt yppelig da det er bamseklubb, aktiviteter, show på kveldene og mye mye mer. Så foreldrene kan ligge på bassengkanten mens barnet i bamseklubb eller ha barnet med bassenget og ikke bekyrme seg da det er masse vakter, instruktører og hjelpere som har hovedarbeid med å passe barne og underholde med. Anbefaler Star tour sine Blue Village hoteller :)

• 3 uker senere...
Gjest Stachtari83
Skrevet

Ving sitt Sunwing Resort Sandy Bay (Ayia Napa Kypros) :)

Funka veldig bra for oss (med 4, 10 og 14 aaring i bagasjen). De har barneklubber ol for de minste, og trening, avslapping etc for de voksne, show paa kveldene osv. Bra standard, og alt du trenger finnes paa hotellomraadet, som forövrig er laget nesten som en liten landsby, med vakre hager mellom leilighetene:) Bare et par minutter aa spasere ned til liten fin sandstrand, men bassengomraadet er stort og har baade barne- og voksenbasseng saa det holder egentlig plenty. Ca 10 min med taxi til Ayia Napa sentrum :)

Skrevet

En toåring er vel for liten for disse barneklubbene?

Frem til mitt eldste barn var 4 reiste vi på ferie med "vanlige" hotell. Altså hotell med ikke spesielle barne opplegg.

En toåring vil vel helst være sammen med foreldrene hele tiden, og synes vel det meste er spennende.

Har ingen konkrete tips, men et hotell i nærheten av en sand strand, og som har barnebasseng er vel kanskje nok.

De fleste hotell har noe underholdning om kvelden, om en 2åring ser på bamseshow eller om det ser på grekere som danser gresk dans - så tror jeg det vil være like fascinert uansett :)

God tur :)

Skrevet

Puerto Rico :) Perfekt. Ikke for varmt, ikke for kaldt. Lite/ingen kriminalitet, ingen som drar dit på fylletur, men 100% en turistplass. Maaange nordmenn på ferie der. Tilrettelagt for barn.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alcudia på Mallorca er et barneparadis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...