Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabojenta skal konfirmere seg, og vi ønsker å gi en liten oppmerksomhet i annledning dagen. Vi er ikke invitert til selve konfirmasjonen.

Hva slags ting er vanlig å gi? Og hvor mye penger legger man i slikt? Jeg tenkte kanskje et pent smykke, men vet ikke hva tennåringsjenter liker idag. Eller ønsker alle seg bare penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200 kanskje?

Ørepynt, smykker o.l er ikke dumt, og gullsmeden kan hjelpe deg med å finne noe som er in for tiden.

Jeg liker generelt å gi gaver, ikke penger i slike anledninger.

Skrevet

Jeg fikk blomster av naboer og andre perifere som ønsket å gi meg en oppmerksomhet på konfirmasjonsdagen min.

Skrevet

jeg synes absolutt du kan gi et smykke. dersom hun ikke er fornøyd er det mulig å bytte. dersom du ikke finner noe du synes passer kan du kjøpe gavekort hos gullsmeden. da kan hun finne noe selv? mange fokuserer på penger, men ofte forsvinner de (om du skjønner hva jeg mener). smykker symboliserer mer mener jeg. jeg fikk parfyme til min konf. husker jeg. det er også en bra ting. få foreldre til å snoke, hvilken parfyme bruker hun/ønsker seg?

Skrevet

Vi pleier å gi for 200 kr til nabounger ol som konfirmerer seg. Vanligvis gir vi penger, men det er vel fordi det er mest gutter rundt her:) Et smykke eller øredobber er sikkert kjempefint, og hvis det ikke faller i smak kan det jo byttes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...