Gå til innhold

Hva er din erfaring med ENJO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på homeparty i går for ENJO (www.enjo.no). Rengjøring uten bruk av såpe. Har ikke kjøpt noe men fikk med brosjyre og synes det er interessant. Vil gjerne høre fra folk her som har erfaring med det. Både positivt og negativt!

Jeg vurderer å bestille startpakken, men den er jo ganske dyr så jeg vil vite at det faktisk er så bra at jeg vil bruke det (og nesten bare det) i mange år fremover før jeg evt. kjøper noe.

Så hva mener du - er det noe å satse på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du de må ha home-party for å selge produktene?

Dette er i samme kategori som støvsuger selgere og pyramide spill og du må være direkte dum for å gå på sånt.

Det står på sidene deres at selger får 30-49% provisjon. Gå heller i butikken å kjøp jordan eller andre anerkjente produkter der.

Skrevet

Nei jeg er ikke dum, for jeg har ikke gått på noe. Men jeg ble fascinert og synes at mye av det hørtes logisk ut, selv om man må omstille tankene litt i forhold til det å ikke bruke såpe når man vasker. Derfor etterlyser jeg erfaringer fra de som faktisk har brukt produktene og kan svare på om det har noe for seg eller ikke.

Skrevet

En helt ordinær microfiberklut fra Rema, Nille eller Jordan fungerer også glimrende med bare vann.

Skrevet

Er det ingen her som faktisk har erfaring med disse produktene? :)

Skrevet

Er det ingen her som faktisk har erfaring med disse produktene? :)

jeg har kjøpt vaskekosten, med den tørre og den våte kluten til.

syns den fungerer veldig bra, jeg får ikke opp så mye støv og hår fra gulvet med den gamle jif kosten som jeg gjør med denne...

men jeg må ta meg en runde med grønnsåpe innimellom, om det egentli trengs eller ikke er jeg usikker på.. jeg har ikke prøvd noe annet fra dem, så kan ikke uttale meg så mye, men er veldig for miljøvenlige rengjøringsprodukter og liker tanken på å ikke fylle hele huset med div. kjemikalier... MEN jeg har no ikke kjøpt noe mer, kanskje det blir om jeg drar på nytt party...

Skrevet (endret)

Jeg bruker bare Enjo til gulvvask og synes det fungerer veldig bra. Vet at det koster en del, men jeg fikk kjøpt det billigere fordi jeg selv var vertinne for et homeparty.

Har også prøvd gulvmoppene til Jif, men de likte jeg ikke noe særlig. De var mindre en Enjo sine, og stativet var så "vinglete" og vanskelig å bruke. Den kanskje største fordelen med Enjo er selve stativet til gulvmoppen, det er solid og stødig.

Når det gjelder vanlige microfiberkluter synes jeg de til Enjo er ok nok, men det går like greit å kjøpe kluter i butikker. Unntaket er kanskje de lodne klutene eller hanskene til kjøkken og bad. De får med seg mye skitt og lort du knapt viste at du hadde...

Særlig er den til kjøkken bra fordi den løsner fett og fastbrente rester.

Endret av Perelandra
Gjest Stapler
Skrevet

Jeg bruker Enjo til bad og kjøkken. I tillegg har jeg den blå mikrolett universalkluten som er fantastisk til speil og glass.

Jeg er veldig fornøyd med enjo der jeg bruker det. Til gulvet bruker jeg Jif fordi jeg syns Enjo ble litt dyrt. Da jeg i tillegg hørte noen som ikke syns enjomoppen var så grei kjøpte jeg heller Jif. Men jeg anbefaler aboslutt Enjo til bad, kjøkken og speilkluten! :tommelsmil:

Skrevet

Vi har prøvd tørrmoppen og en støvklut som er i samme stoff som tørrmoppen, vi er superfornøyde med de to. Staven til tørrmoppen er solid og veldig grei å bruke. Moppen og kluten trekker til seg støv lett og er enkel å rengjøre. Ellers har vi den lille og den store sprutflaska med pumpe, er storfornøyd med de også. Bortsett fra det har vi ikke prøvd så mye. Hva inneholder startpakka da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...