Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg en maskara som forlenger vippene og som ikke klumper.

Anbefalinger mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er godt fornøyd med Lancomes Definicils, den forlenger. Ønsker du litt mer tette vipper og volum, bør du sjekke ut Flextencils. Bra den også. Forøvrig er Helena Rubinstein også bra på mascaraer.

Mvh

Julie

Gjest Anonymous
Skrevet

Helena Rubinstein er rå på maskara. I sortimentet finner du en som forlenger og ikke klumper. Husker ikke hva den heter.... Spør på parfymeri.

Skrevet

Rimmel - billig og bra!

Husker ikke hva den jeg har heter, men de har flere som funker bra!

Suz :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanebo 38 verken forlenger eller gir tettere vipper. Den kun farger...

Skrevet

Jeg ble tipset om den nyeste mascaraen til L'Oreal i går - den er totrinns. Først tar man på seg den hvite delen (ja, vippene blir faktisk hvite iflg bildet!), deretter fargen. Den er iallefall lagt for "ekstrem forlenging".

Dama bak disken hadde prøvd den og var overvettes begeistret (well, duh), mens L'Oreals påfyllingsmann(!) sa de hadde fått blandede reaksjoner på den.

Jeg var litt snørrhoven og sa at jeg ikke trengte den, for jeg har så lange vipper fra før av, og at det som er viktig for meg, er at den ikke klumper seg!

Skrevet

Helena Rubinsteins Spectacular mascara er bra, det er også Biotherms Open Eyes.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Maybelline's Lash expansion, hvis du kan nøye deg med noe i den lavere ende av prisskalaen.

Jennifer

Skrevet

Fascination fra Dior er min favoritt. Helena Rubinstein sine blir fort tørre synes jeg.

Har også brukt Kanebos 38grader, men jeg liker ikke måten den skal fjernes på. (Alltid guff som henger igjen i øyet lenge etterpå. :o )

Skrevet
Alltid guff som henger igjen i øyet lenge etterpå

Hm. Aldri opplevd. Den løsner jo bare i flak, og så skyller man vekk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...