Sarah_83 Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Jeg og mannen min har vært gift 1 år til sommeren (som nærmer seg med stormskritt). Så er det store spørsmålet, hva skal han få i gave? Hva ville du gitt din mann i gave på bryllupsdagen? Eller hva ville du som mann satt pris på å få? Dette er vanskelig, så det er bare å spy ut forslag. :rødme:
Gjest Jente27 Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Jeg ville gitt noe lignende det han får til bursdager og jul. Feks om det var noe jeg visste han ønsket seg, fastnøkkelsett til garasjen, et spill til playstation, en parfyme eller lignende. Dersom han ikke ønsker seg noe du vet om, så kjøp noe han trenger. Min maskuline halvdel har ofte bare trukket på skuldrene når vi spør hva han ønsker seg, og da tyr jeg til ting jeg vet han trenger. Feks en ny sovepose fordi den gamle er slitt, kanskje en ny genser eller allværsjakke, et nytt skinnbelte eller slikt. Ting som du kanskje har sett på og tenkt at han trenger en ny. Eller kanskje noe han mangler om du vet han hadde satt pris på? Eller, blomster. Det er lov å kjøpe blomster til mannfolka også. Jeg har gitt ham blomster til jubileer flere ganger. Men første året er det kanskje litt mer "spesielt".
Green Lady Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Hva med fiskeutstyr? Jeg kjøpte fluestang med snelle, tråd og fluer i julegave til kjæresten min. Det var den beste presangen han noen gang hadde fått, sa han
sofie777 Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Det er jo papirbryllupsdag, så hva med noe kreativt i papir, gjerne i tillegg til en "skikkelig" gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå