Snop Skrevet 18. april 2010 #21 Del Skrevet 18. april 2010 Det første jeg tenkte var Carl i Paradise Hotel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana. Skrevet 22. april 2010 #22 Del Skrevet 22. april 2010 Det kommer vel egentlig an på personligheten din da vel. Hvis du kan matche ting, så kan disse solbrillene være dødskule å bruke syntes jeg. Jeg bruker ikke sånne neon fargede solbriller å sånt, men syntes ikke det er stygt. Det er jo kult! Så om de falt i smak for deg ved første øyeblikk syntes jeg du skal gå for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. april 2010 #23 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Ser ut som barnesolbriller man får på brio for 50 kroner Endret 22. april 2010 av Vinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 25. april 2010 #24 Del Skrevet 25. april 2010 Ikke for min personlige stil ( Blair i gossip girl) , men de kan kle andre godt. Har selv solbriller i tacky farger og de er gøy å bruke, Er Blair i gossip girl din personlige stil? Er ikke det blair sin stil da? Solbrillene var funky, men jeg ville ikke hatt dem, for den typen passer ikke et lite og smalt fjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agurkolat Skrevet 25. april 2010 #25 Del Skrevet 25. april 2010 Wayfarer er jo awesome, men foretrekker dei i svart. Med farger vert dei så jævla 80-talls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 25. april 2010 #26 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg synes de er dritstygge og ler av folk som går med sånne briller på gata. Kan ikke regne med å bli tatt seriøst. Med det sagt, til å være dritstygge, så hadde de et ikke så verst mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana. Skrevet 25. april 2010 #27 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg synes de er dritstygge og ler av folk som går med sånne briller på gata. Kan ikke regne med å bli tatt seriøst. Med det sagt, til å være dritstygge, så hadde de et ikke så verst mønster. Kunne du ikke bare sagt at du ikke liker dem? Det er tydelig at hun liker disse solbrillene, og det er mange andre som også digger dem og går med dem. Vet du hva jeg syntes er drit styggt? Folk som går rundt og ler av andre for hva de har på seg eller hvordan de ser ut. Jeg sitter å LER av væremåten din. Kan ikke tro at noen kan være så frekke. Du klarer ikke å se ting fra forskjellige vinkler. Hva om du gikk med noe du likte godt, også blir du ledd av fordi du liker det og bruker det.. Jeg ble mobbet til jeg gikk ut av ungdomsskolen.. Siden 1 klasse på barneskolen. Jeg vet åssen det er å bli pekt på å ledd av.. HVIS DU LURER... NEI, DET ER IKKE KULT! Tro meg, det er farlig med sånne folk som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 26. april 2010 #28 Del Skrevet 26. april 2010 Kunne du ikke bare sagt at du ikke liker dem? Det er tydelig at hun liker disse solbrillene, og det er mange andre som også digger dem og går med dem. Vet du hva jeg syntes er drit styggt? Folk som går rundt og ler av andre for hva de har på seg eller hvordan de ser ut. Jeg sitter å LER av væremåten din. Kan ikke tro at noen kan være så frekke. Du klarer ikke å se ting fra forskjellige vinkler. Hva om du gikk med noe du likte godt, også blir du ledd av fordi du liker det og bruker det.. Jeg ble mobbet til jeg gikk ut av ungdomsskolen.. Siden 1 klasse på barneskolen. Jeg vet åssen det er å bli pekt på å ledd av.. HVIS DU LURER... NEI, DET ER IKKE KULT! Tro meg, det er farlig med sånne folk som deg. Det er veldig leit å høre at du har blitt mobbet, men her reagerer du helt ut av proporsjoner og tillegger meg en rekke egenskaper jeg ikke har gitt deg noen grunn til å tro at jeg besitter. Nå må du huske at jeg ikke er en av mobberne dine, jeg synes ganske enkelt at brillene er stygge. At du ikke tåler å høre det, er ditt problem - ikke mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana. Skrevet 26. april 2010 #29 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Det er veldig leit å høre at du har blitt mobbet, men her reagerer du helt ut av proporsjoner og tillegger meg en rekke egenskaper jeg ikke har gitt deg noen grunn til å tro at jeg besitter. Nå må du huske at jeg ikke er en av mobberne dine, jeg synes ganske enkelt at brillene er stygge. At du ikke tåler å høre det, er ditt problem - ikke mitt. Hallo igjen! Hehehe, leste det jeg skrev igår igjen, var kanskje litt å ta i Poenget mitt var at det er stygt å gå rundt å le av andre for ting de bruker. Jeg håper virkelig at du i det minste ikke viser at du syntes det er stygt, for det kan faktisk skape problemer. Hvis du lurer på hvordan, er det bare å spørre meg. Jeg regner med at du vet konsekvensene. Og jeg tenkte generelt også. ikke bare pga brillene, det var måten du sa det på som fikk meg til å reagere. Beklager Endret 26. april 2010 av Ana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 27. april 2010 #30 Del Skrevet 27. april 2010 Hallo igjen! Hehehe, leste det jeg skrev igår igjen, var kanskje litt å ta i Poenget mitt var at det er stygt å gå rundt å le av andre for ting de bruker. Jeg håper virkelig at du i det minste ikke viser at du syntes det er stygt, for det kan faktisk skape problemer. Hvis du lurer på hvordan, er det bare å spørre meg. Jeg regner med at du vet konsekvensene. Og jeg tenkte generelt også. ikke bare pga brillene, det var måten du sa det på som fikk meg til å reagere. Beklager All good Jeg går selvfølgelig ikke på gata og peker og ler høyt! Jeg mer rister på hodet inne i meg og forundrer meg. Forstår liksom ikke helt hvorfor. På samme måte som fjortisjenter går med magen bar på vinteren. Går i pysjbukser på gata. Og onepiece. Ikke minst crocs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvill Skrevet 27. april 2010 #31 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg synes at de solbrillene var kjempestilige! Jeg kunne godt ha brukt de! Selv ønsker jeg meg noen som ligner ganske mye på de der. Go for it, sier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana. Skrevet 27. april 2010 #32 Del Skrevet 27. april 2010 All good Jeg går selvfølgelig ikke på gata og peker og ler høyt! Jeg mer rister på hodet inne i meg og forundrer meg. Forstår liksom ikke helt hvorfor. På samme måte som fjortisjenter går med magen bar på vinteren. Går i pysjbukser på gata. Og onepiece. Ikke minst crocs. Hehehehe.... xD Tviler ikke på at det er mange som syntes det er rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 27. april 2010 #33 Del Skrevet 27. april 2010 Syns de var kule jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå