ExMuslimAtheist Skrevet 15. april 2010 #1 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.sunglasshut.com/sgh/pdp.jsp?upcs=805289419853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 15. april 2010 #2 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.sunglasshut.com/sgh/pdp.jsp?upcs=805289419853 Skikkelig teite. Ser masse folk som går rundt i neonfargete klær nå for tiden. For en som opplevde 80 tallet, med ball gensere, poco loco og what not så er disse tingene selve definisjonen på bad taste. Jeg kan virkelig ikke fatte at denne looken er tilbake i motebildet. Designere og moteeksperter må slutte å ta så mye kokain og haliusinogene stoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivica Skrevet 15. april 2010 #3 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) . Endret 11. januar 2015 av Vivica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ExMuslimAtheist Skrevet 16. april 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 16. april 2010 Nå har jeg veldig ”mixed feelings” rundt disse, derfor jeg spør. har allerede ett par svarte, men har så lyst på noe litt annerledes. Ja hvilke ville dere anbefalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 16. april 2010 #5 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg synes de var stilige! Jeg er nok ikke så tøff, men har lyst på et par i turkis tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 16. april 2010 #6 Del Skrevet 16. april 2010 De er hvertfall ikke "tacky". Ikke noe jeg personlig ville kjøpt, men ser for meg at de kan være kule på noen som har stilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. april 2010 #7 Del Skrevet 16. april 2010 Så ut som de tilhørte en unge som skal på karneval. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. april 2010 #8 Del Skrevet 16. april 2010 Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #9 Del Skrevet 16. april 2010 Hei, hei. Så lenge du har stilen inne, og er ung går det nok. Hadde nok småstusset litt over det hvis en kvinne på 50 gikk med de der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 16. april 2010 #10 Del Skrevet 16. april 2010 Stilige, nesten som eg ville vurdert dei sjølv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 16. april 2010 #11 Del Skrevet 16. april 2010 Skikkelig teite. Ser masse folk som går rundt i neonfargete klær nå for tiden. For en som opplevde 80 tallet, med ball gensere, poco loco og what not så er disse tingene selve definisjonen på bad taste. Jeg kan virkelig ikke fatte at denne looken er tilbake i motebildet. Designere og moteeksperter må slutte å ta så mye kokain og haliusinogene stoffer. Har også sett at noe av det "verste" fra 80 og 90 tallet er tilbake på moten blant de unge. De er vel først ute og så kommer vi halvgamle etter om et år eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #12 Del Skrevet 16. april 2010 Skikkelig 80 talls back flash her med de solbrillene! Relax don`t do it! Tok du den? Alle gutteboy og jenteboyband hadde slike. Vi hadde alle svarte på 80 tallet da, Kim Wilde, Samantha Fox å hun italienske sangerinnen... hva var det nå hun het? De hadde gjerne andre farger. Men joda, vi gikk rundt slik å var skikkelig kule, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 16. april 2010 #13 Del Skrevet 16. april 2010 I sort er de kule, men neonfarger er ikke mye fint (og jeg har bra smak ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 17. april 2010 #14 Del Skrevet 17. april 2010 Ikke for min personlige stil ( Blair i gossip girl) , men de kan kle andre godt. Har selv solbriller i tacky farger og de er gøy å bruke, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 17. april 2010 #15 Del Skrevet 17. april 2010 Jag älskar ray ban! Go for it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 17. april 2010 #16 Del Skrevet 17. april 2010 I sort er de kule, men neonfarger er ikke mye fint (og jeg har bra smak ). Jeg må si meg enig her. Muligens fordi jeg godt kan huske forrige gang Ray Bans var moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2010 #17 Del Skrevet 17. april 2010 Kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ExMuslimAtheist Skrevet 17. april 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 17. april 2010 Ble litt usikker nå :klø: tror jeg bare bruker de svarte Ray ban jeg har fra i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. april 2010 #19 Del Skrevet 18. april 2010 Ikke noe jeg ville gått med, men smaken er som baken - delt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 18. april 2010 #20 Del Skrevet 18. april 2010 Syns de var morsomme. Ikke noe jeg ville brukt selv, men likte dem likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå