Gå til innhold

Hvordan vet man at man er sammen? :)

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha, litt teit spørsmål kanskje.. men kan dere huske tilbake på begynnelsen av forholdet deres: når var det dere ble sammen? Hvordan visste dere at nå var dere et par? :)

Ser frem til å høre noen koselige og romantiske fortellinger :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Scarlett
Skrevet

Jeg og kjæresten (nå ex) avtalte at vi var sammen, haha. Etter at vi hadde hatt sex noen ganger og ellers holdt på en måneds tid spurte han "Er vi sammen nå liksom? Jeg har aldri hatt kjæreste før, aner ikke hvordan dette funker.." Jeg svarte "Ja, tror det" og smilte bekreftende.

Haha, ganske søtt å tenke på:) Syns det var modig gjort av han å spørre slik jeg, selv om det var ganske obvious at vi egentlig var sammen, kunne han jo risikert et nei fra meg.

Jeg hadde ikke turd å spørre med mindre jeg var heeelt sikker!

Skal følge med i denne tråden, gøy å høre andres historier^^

Skrevet

Jeg fikk kjæreste til bursdagen min jeg. :rødme: Vi hadde kjent hverandre i to uker og vært sammen hver eneste dag, så vi følte oss vel egentlig som kjærester allerede. Fikk bursdagsgave og kort på senga. På utsiden av kortet sto det: "Kjære juliane..." og inni sto det: "... eller kan jeg få lov til å kalle deg kjæresten min?" :strix:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det opp. Vi hadde "datet" i fire mnd, sov sammen nesten hver natt osv. Jeg ble lei av å ikke vite. Den datoen jeg tok det opp regner vi som den offisielle datoen vi ble sammen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde datet, delt seng, møtt foreldre og venner i litt over et halvt år. Jeg hadde vel mast ganske så mye om en bekreftelse på om vi var sammen eller ikke. Da jeg til slutt pakket sakene mine og sa nå gidder jeg ikke mer hvis vi ikke skal være et par, fikk jeg en bekreftelse på at vi var sammen..... ganske spesielt men...

Skrevet

Med eksen så hadde vi datet i 2 uker. Vi satt på kino mens vi ventet på at filmen skulle begynne, så snakket vi om et eller annet. Også kom vi inn på tema om oss. Så sa jeg vist at når vi blir kjærester og ikke hvis vi blir kjærester. Det tolket han som en god ting. Så da spurte han bare om vi var kjærester nå, og da var vi det. :rødme:

Han jeg var sammen med før det, så gikk det litt sånn frem og tilbake. Vi hadde kjent hverandre en stund men ikke datet lenge. For meg så føltes det rett å bli sammen. Så da spurte jeg han om hva han syntes. Nja, han var ikke sikker og ville vente litt til. 2 dager etterpå spurte han om vi var kjærester. Tydeligvis så var det viktig for han at han spurte og ikke jeg.

Skrevet

Jeg spurte, rett og slett. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Vi hadde hatt et slags forhold i to uker, men vi ble liksom bare sammen ganske gradvis. Vi begynte jo å dukke opp steder sammen. Så ble vi presentert for nye bekjente sånn: "Ja, dette er Airi, hun er sammen med X", eller "Ja, og han der borte er kjæresten til Airi!" Så det var egentlig ikke vår avgjørelse :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...