Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet en stund med en mann på Møteplassen.no. På profilbildet så han virkelig ut som en mann jeg ville blitt tiltrukket av. Men etter å ha sett mer på de andre bildene han har sendt meg, innser jeg at det aldri kommer til å bli oss. Han er rett og slett ikke min type. Utseendemessig i alle fall... Personligheten hans virker bra, og vi ha skrevet en del siden vi er så like på så mye. Hva gjør jeg nå...?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan det være aktuelt å møtes? Kan hende han viser seg å være mer din type i real life? Eller kanskje er det lettere å si da at man passer best som venner? :)

Gjest Scarlett
Skrevet

Har vært i nøyaktig samme situasjon selv. Mistet helt lysten da jeg så flere bilder enn profilbildet.

Jeg valgte å kutte kontakten helt, blokkerte han på msn og svarte ikke på brev. (han sendte bare 1 gang altså, tror han tok hintet)

Slemt, men jeg orker ikke date noen jeg ikke finner tiltrekkende. Og gidder ikke kaste bort tiden min, være falsk og late som jeg liker han for å være hyggelig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke være hysterisk. Det er lov å si "utsende ditt er ikke helt min smak". Viss han blir sur, så bare stadfester han din tvil, om at han virkelig ikke var noe å satse på. Om han tar det med forståelse og respekt for at du har din mening, så er det ingen problem. Vinn vinn! :klemmer:

Skrevet

Kan det være aktuelt å møtes? Kan hende han viser seg å være mer din type i real life? Eller kanskje er det lettere å si da at man passer best som venner? :)

Det samme tenkte jeg. Gi gutten en sjanse!

Gjest padawan
Skrevet

alt vil jo forandre seg uansett når dere treffes irl så jeg synes du bør kunne gi han en sjanse.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke... Synes det er veldig ekkelt hele opplegget... Det startet helt greit, og jeg syntes han virket både oppegående og utseendemessig en slik type jeg gjerne faller for. Ikke den typiske kjekkasen, men litt rufsete og med et glimt i øye. Og selv om vi er like, blir det for mye. Jeg får "for mange" meldinger. Både sent og tidlig, og etter alle disse bildene hvor han virkelig ikke er en person jeg ville blitt tiltrukket av under noen omstendighet, har jeg liksom ikke lyst til å fortsette kontakten eller møte han. Samtidig kan det jo være at jeg tar feil. Men jeg mener... De fleste vil vel sende de "fineste" bildene av seg selv, så hvis dette er gullbildene, lurer jeg virkelig på hvordan virkeligheten er. Jeg vil nok ikke si at han ikke er min type utseendemessig. Blir jo litt redd for å såre vedkommende. Kan jeg kanskje la samtalene dø ut sakte men sikkert? Det kan jo selvsagt være at det klaffer hundre prosent hvis vi møtes irl, men hva er oddsen liksom, hvis magefølelsen allerede nå sier at dette ikke er mannen for meg?

Gjest jomfrua
Skrevet

Jeg vet ikke... Synes det er veldig ekkelt hele opplegget... Det startet helt greit, og jeg syntes han virket både oppegående og utseendemessig en slik type jeg gjerne faller for. Ikke den typiske kjekkasen, men litt rufsete og med et glimt i øye. Og selv om vi er like, blir det for mye. Jeg får "for mange" meldinger. Både sent og tidlig, og etter alle disse bildene hvor han virkelig ikke er en person jeg ville blitt tiltrukket av under noen omstendighet, har jeg liksom ikke lyst til å fortsette kontakten eller møte han. Samtidig kan det jo være at jeg tar feil. Men jeg mener... De fleste vil vel sende de "fineste" bildene av seg selv, så hvis dette er gullbildene, lurer jeg virkelig på hvordan virkeligheten er. Jeg vil nok ikke si at han ikke er min type utseendemessig. Blir jo litt redd for å såre vedkommende. Kan jeg kanskje la samtalene dø ut sakte men sikkert? Det kan jo selvsagt være at det klaffer hundre prosent hvis vi møtes irl, men hva er oddsen liksom, hvis magefølelsen allerede nå sier at dette ikke er mannen for meg?

Det første du burde gjøre er å bestemme deg for om du vil mer eller ikke.

Det andre du burde gjøre er å være ærlig.

Det er fullt mulig å si at du ikke vil mer - at du føler at dette ikke stemmer.

Ikke feig ut - det er lite sympatisk.

Vær ærlig og tør å være deg selv. Det vil du vokse på og du vil ha klarert ut saken på en ærlig måte og ikke noe å klandre deg for.

Skrevet

Ja, synes også at du bare kan skrive at det ikke stemmer, at han ikke er helt din type. Ikke gjør som hun lenger opp, som bare kuttet tvert av uten å si noe og blokkerte han på msn. Det blir ufint og feigt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er min absolutte drømmemann, men det visste jeg ikke før. Jeg syns aldri han var kjekk eller noe som helst å se på. Jeg elsker han og er mer lykkelig enn jeg noen gang har vært og jeg er SÅ glad for at jeg tok sjansen på å bli kjent med han selv om utseendet ikke var "min type" i utgangspunktet. Nå kan jeg sitte å se på den fantastiske mannen som er min, og tenke på hvor ufattelig nydelig han er.

Du kan jo gi det en sjanse.. Plutselig forandrer du mening..

Skrevet

- Jeg ville også møtt ham, bare for å være litt redelig og så kan du jo ta det derfra. Lettere å si etterpå at du ikke følte noen kjemi da dere møttes. Du kan jo avtale kun en halvtimes kaffe.

Har nemlig opplevd det samme. Og jeg skriver det på kontoen for erfaringer som jeg kan ta med meg videre.

Skrevet

Jeg hadde en gang ett profilbilde som var 5 kg og 5 år for gammelt. det var tatt av en fantastisk dyktig fotograf.

Når dama møtte meg i døra, så ble hun rett og slett skuffet. Jeg fikk tatt nye bilder, og det de så var det de fikk.

Du er ikke moden for å møte denne mannen nå. Si at du trekker deg. Du trenger ikke å gi noen grunn, han vil nok tro at du har møtt en av de andre som skriver med deg.

Skrevet

Synes det er trist at du ikke vil gi ham en sjanse, for hvis man blir forelsket, er jo denne personen den peneste i verden uansett!

Samtidig er jeg glad på mannens vegne. Han virker som en bra fyr, og fortjener bedre enn en overfladisk jente som deg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Overfladisk... Vel, ja, er ikke grunnlag for så veldig mye dypere på nettet. Men jeg sier ikke han er stygg, eller noe sånt. Jeg sier bare at han ikke er min type. Jeg faller utseendemessig ikke for en type som han. Er ett eller annet med det... Men jeg kommer nok til å møte han, bare for å sjekke om jeg tar feil eller ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...