Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei i natten :)

Jeg er så betatt om dagen at mye av tanket og energi går med på tanker om en helt fantatisk mann :rødme:

I min situasjon er alt veldig nytt, men jeg er nysgjerrig på dere andre da.. hvordan traff dere mannen i deres liv? Eventuelt kvinnen, og ikke minst: hvor lang tid tok det fra dere ble kjent til dere ble et par? :)

Tusen tusen takk for alt av tilbakemeldinger som måtte komme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du finner endel tråder som handler om dette hvis du søker litt. :)

Jeg traff kjæresten min på sukker.no. Registrerte meg en fyllesyk søndag, ikke for å finne mannen i mitt liv, men rett og slett fordi jeg følte meg litt ensom og var ute etter litt oppmerksomhet og noen komplimenter. :sjenert: Skrev litt med et par menn de første dagene, men jeg ble fort lei og tenkte at nettdating ikke var noe for meg. Etter det logget jeg meg på sporadisk et par uker og leste mailene jeg hadde fått, men det var ingen som interesserte meg det minste. Helt til en dag, da jeg fikk tidenes lengste og morsomste mail som traff meg midt i hjertet. :rødme: Vi skrev til hverandre hele tiden og bestemte oss for å møtes etter en ukes tid. Første date var på kafe, vi skravlet i tre og en halv time og hadde sikkert blitt sittende der enda lenger hvis det ikke hadde vært for at de stengte. :fnise: To dager senere møttes vi igjen, gikk tur og på museum og til slutt hjem til ham for å lage middag og se film. Jeg sov over og har vel egentlig bodd der siden. (Men det har litt å gjøre med at jeg bor på 17 kvm da, så det har aldri vært naturlig for oss å være hos meg.) Det tok to uker før vi kalte oss kjærester, og 1. juni flytter jeg inn på ordentlig - da har vi vært sammen i ca 7 mnd. :rødme:

Skrevet

Vi var i samme vennegjeng i ungdommen, så ble det bare slik liksom. Date? Neh... Det bare ble sånn. Dette er nå over 25 år siden, og vi har vært gift nesten 21 av dem.

Skrevet

Pratet med hverandre gjennom et spill.

Han flyttet inn til meg samme dag som vi så hverandre for første gang siden han bodde i et annet land, og dette var enklere enn å fly frem og tilbake.

Skrevet

vi møttes i fadderdagene. den første kvelden min som student. min venninne hadde fadderfest hjemme og jeg fikk være med, (mitt studie hadde ikke faddere). etter byturen ble jeg med han hjem da han skjønte at jeg hadde tenkt å gå den lange veien hjem til meg. i tillegg regnet det veldig, og med mitt alkohol inntak var det ikke trygt at jeg gikk hjem alene.

jeg var gjennomvåt da vi kom frem, skrellet av meg buksen så han kunne henge den opp. spurte pent da jeg la meg, om det var greit jeg tok av bh-en. selvfølgelig var det greit. jeg innser at jeg var luremus, men jeg var og veldig full. vi utvekslet ikke nummer eller noe, jeg var kjempe flau. kommer fra et lite sted og hadde aldri sovet over hos noen jeg ikke kjente. min venninne kjente han og var beroliget da hun fant ut hvor jeg hadde vært.

noen dager senere kom venninnen min hjem å spurte om jeg hadde fått melding av mr. X, men det hadde jeg ikke. hun fortalte da at de hadde møttes den dagen og at han hadde spurt etter nummeret mitt. senere på kvelden fikk jeg en meldig, han ville ha meg med på fjelltur. jeg tenkte at det ikke ville være så smart av meg å la ham finne ut hvor dårlig jeg var i form å takket pent nei, men sa at vi gjerne kunne finne på noe annet. det ble til at vi skulle møtes en dag jeg var ferdig på skolen. det var en fantastisk dag, sola var varm og vi gikk til en uteservering å drakk øl for å roe nervene.

jeg blir helt mo i knærne hver gang jeg tenker på dette. Jeg blir forelsket på nytt hver dag, selv om dette snart et 3 år siden. I dag bor vi sammen og har det kjempe bra. jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten mr. X, han er helt fantastisk.

Gjest Forelsket
Skrevet

Vi møttes faktisk på nett, kom i prat på nett i begynnelsen av juni, pratet litt men så dabbet det av frem til august. Da begynte vi å prate igjen, ofte og det ble etter hvert følelser inn i bildet. Vi møttes første gang i midten av november, ble sammen i slutten av november :)

Skrevet

Vi møttes på fylla. På dans. :fnise:

Vi kjente hverandre i 1,5 år før vi ble sammen, fordi jeg gikk ett år på skole i utlandet. Vi holdt kontakten hele tiden og ble sammen én uke etter at jeg kom hjem. Dette er nå 7,5 år siden. :rødme:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eg traff han heime hos han. Ein kompis (nå bekjent) drog meg og ei ex-venninne med på besøk hos han. Vi blei sittende noen timer, ex-venninna mi prøvde seg på han etter at eg lovte å backe off litt så ho skulle få ein sjangs og trodde at måten man fikk oppmerksomhet fra han på var å sitte å kysse meg, for det var jo såååå turn-on å se to 15-16 år gamle jenter susse :roll: Lot ho bare holde på eg :gjeiper: Vi fikk ikkje så mye som ett eineste blikk fra de, noe eg syns var morsomt, så da gikk ho til plan B som var å legge seg ned i sofaen han satt i og legge beina sine over lårene hans og bare ligge der litt urolig med beina, i et slags halv-desperat forsøk på å få oppmerksomhet.

Så stakk ho på dass og han ba meg sette meg ved siden av han fordi han var drittlei maset fra ho (han forsto ikkje eingang at det var et forsøk på å sjekke han opp, så han fikk seg ein god latter når eg fortalte han det).

Ex-venninna mi blei selvfølgelig sur på meg fordi vi hadde jo liksom ein "avtale" om at ho skulle få sitte og kysse på meg for å prøve dra han i land.

Han spurte om nummeret mitt, eg gav det villig til han og vi fortsatte å snakke via sms, eg kom på besøk, kom på fest, vi rota... Holdt på i sikkert 2-3-4 mnd før vi blei sammen, fordi han ville vi skulle bli bedre kjent først.

Er selvfølgelig sammen ennå :)

Hadde truffet han et par ganger før, men aldri snakka med han. Søskenbarnet mitt "kjente" han litt, ho var selvfølgelig også interessert i han. ( :fnise: eg slo ut ganske mange andre jenter når han blei interessert i meg, for han hadde mange som var interessert i han) Han virka uoppnåelig.

Når eg og ei venninne gikk tur rundt nær der ho bodde så hadde noen plystra på oss (meg). Du veit, DEN type plystring. Ho drog meg med forbi hagen det kom fra et par ganger, kom plystring hver gang. Dette skjedde vel 1 mnd ca før vi besøkte han. Viste seg at det var han som hadde plystra, på meg! :rødme: Det var litt kult syns eg.

Gjest Annemette
Skrevet

Han kom bort til meg på jobb (bi jobber sammen men jeg hadde ikke hilst på han før..jeg var ganske ny!) Og han ba meg med på kaffe. Jeg gjorde det klart for han at jeg ikke var interessert...men en kaffe ble til filmkveld, og en filmkveld ble til... ja...bå er vi sammen og han er verdens HERLIGSTE!!! <3

Gjest fifafo
Skrevet

Møtte mannen med stor M via bekjente på sensommeren i fjor. Sa pang første kvelden.

Har mer eller mindre bodd sammen siden dag en.

Var kjærester to uker etter vi møtte hverandre.

Seks måneder senere forlovet vi oss og kjøpte leilighet.

Nå planlegger vi å sette igang med familieforøkelse til høsten.

Sommeren 2012 gifter vi oss :rødme:

Skrevet

Møtte kjæreste på en slik nettdatingsside.:)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Vi møttes over nettet for noen år siden, men det ble aldri noe mer en et par møter da.Grunnet mange forskjellige ting.. Vi holdt kontakten via facebook og msn, og bestemte oss for å møtes igjen en helg i høst. Alt klaffet mye bedre og vi fant ut at vi hadde enda mer til felles og egentlig vokst mer sammen. :) Siden da har vi vært sammen i ferier og hver helg og nå skal vi flytte sammen i juni.

Endret av jente-23
Skrevet

Jeg bestemte meg for å registrere meg på en nettside som var åstedet for exen min sine sidesprang, for å bevise for meg selv at jeg var sterk nok til å gjøre det.

Etter et par uker fikk jeg en ekstremt merkelig melding i "innboksen" min fra en ekstremt merkelig fyr med et ekstremt merkelig hår :fnise: Han hadde da kopiert inn et sitat fra boken "The hitchhikers guide to the galaxy" fordi jeg hadde skrevet på profilen min at jeg holdt på å lese den boken. Det ble ganske mange merkelige meldinger fram og tilbake klokken 4 om natten og vi endte opp med å bli gode venner via msn.

Etter ca. 10 måneder såg jeg han tilfeldigvis på en konsert (som sagt, en veldig merkelig mann, så han var ikke så vanskelig å se, selv om han stod på helt andre siden av scenen :skratte: ) og vi bestemte oss for at siden vi var så nærme måtte vi jo nesten møtes irl. Etter et par uker rotet vi, og etter ca. 1 halvt år ble vi sammen. I dag har vi vært sammen i ca 2 fantastiske og merkelige år :yvonne:

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Lillebroren hans var en av mine nærmeste venner. Nå er åpenbart storebror hakket nærmere, så vennskapet til lillebror har bleknet litt, men vi er fremdels gode venner. Jeg traff ham en kveld han tilfeldigvis hadde blitt med lillebroren ut, og vi fant tonen umiddelbart. Så tok det ca. et år før vi egentlig fikk blitt ordentlig kjent, jeg bodde i en annen by. Vi møttes igjen da jeg flyttet til byen vi begge studerer i, og var sammen etter ca. to-tre uker.

Endret av Airi Chikako

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...