Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #21 Skrevet 16. september 2003 Min kjæreste liker at jeg slikker henne bak med tungespissen, og det er for meg en nytelse å gjøre det. Når jeg samtidig bruker fingrene "foran", får hun de deiligste orgasmer. Jeg kunne tenke meg å gjøre det omvendt også - men det kunne ikke hun, og det er OK for meg.
Gjest Titil-totil-tillarot Skrevet 16. september 2003 #22 Skrevet 16. september 2003 Ja, jeg synes det er godt, og det synes mannen min også. Jeg gjør det ikke så ofte som han. Men når jeg første gjør det på han, kommer han som en rakett Så tenker jeg etterpå, hvorfor gjør jeg ikke dette oftere? Han liker det jo sååååå godt!!!
Nusse Skrevet 16. september 2003 #23 Skrevet 16. september 2003 Unnskyld meg, men er ikke endetarmsåpningen et område som er ganske fullt av bakterier nesten uansett hvor godt man vasker seg? Det virker ganske motbydelig på meg i hvertfall!
Hedda-78 Skrevet 16. september 2003 #24 Skrevet 16. september 2003 Likar det kjempegodt! Det gjorde forrige type også, men det kan vel bli lenge til neste gong.... det er liksom ikkje sånt ein driv med første daten!
Nøste Skrevet 17. september 2003 #25 Skrevet 17. september 2003 Jeg skjønner ikke at folk kan nyde noe slikt ,har sitt på filmer ,ser krekkslig ut . Tenk på bakterier som dere får i dere etter på .Har hørt at det ikke er bra . verken jeg eller mannen minn liker det .Fyyyyyyyy
Lambda Skrevet 17. september 2003 #26 Skrevet 17. september 2003 Unnskyld meg, men er ikke endetarmsåpningen et område som er ganske fullt av bakterier nesten uansett hvor godt man vasker seg? Det virker ganske motbydelig på meg i hvertfall! Så lenge man vasker seg godt, og ikke stikker en finger eller tunge inn i åpningen, men holder seg rundt, er det ingen fare hva bakterier angår. Det er faktisk flere bakterier som utveksles når man kysser munn til munn. Så for den som vil slikke, bare stå på! Det er ikke unormalt, du bryter ingen norske lover ved å gjøre det og du koser deg helt sikkert. Og for deg som synes det er ekkelt, greit det er din mening og det respekteres du for, så respekter da også de som liker alt det som har med anal stimulering å gjøre.
Champagne Skrevet 17. september 2003 #27 Skrevet 17. september 2003 Uff.. høres ekkelt ut, ja. Men hvis to voksne mennesker synes det er greit, så stå på.
vivi Skrevet 17. september 2003 #28 Skrevet 17. september 2003 Aldri,aldri, ALDRI. Bakterier er det uansett hvor mye du vasker
Gjest lurven Skrevet 17. september 2003 #29 Skrevet 17. september 2003 du har flere baktierer i munnen heller på hendene for den saks skyld
Nusse Skrevet 17. september 2003 #30 Skrevet 17. september 2003 Det er jo snakk om forskjellige typer bakterier, de som finnes i endetarmen, og de som er i munnen eller skjeden. Det er jo tarmbakterier som blir ansett som farlige når næringmiddeltilsynet tester f. eks. matvarer eller badevannskvalitet. Det er riktig at det ofte kan være tarmbakterier på hendene hvis man er slurvete med håndvask!
Gjest lurven Skrevet 17. september 2003 #31 Skrevet 17. september 2003 Det er jo snakk om forskjellige typer bakterier, de som finnes i endetarmen, og de som er i munnen eller skjeden. Det er jo tarmbakterier som blir ansett som farlige når næringmiddeltilsynet tester f. eks. matvarer eller badevannskvalitet. Det er riktig at det ofte kan være tarmbakterier på hendene hvis man er slurvete med håndvask!ja tror det er mye ekle baktierer på hendene tenk på alt du tyar på i løpet av en dag du vet jo ike hvem som har tatt på det før deg
VesleBråka Skrevet 17. september 2003 #32 Skrevet 17. september 2003 Når man får beskjed om å holde seg unna drikkevannet i syden, så bør man vel neppe rundsleike tarmene til sin kjære :klø: Beklager, men det får jeg meg ikke til. Jeg synes det er veldig rart hvis han gjør det på meg også, klarer ikke å kjenne etter om det føles godt, bare tenker "han slikker bæsj nå!!" "ENN om jeg hadde vært uheldig og prompet, da hadde jeg prompet på TUNGA hans" Barnslig, javel, men slik er det. Barberer dere røffhullene før det skal sleikes, eller sleiker dere hårete inngrodde røffhull??? Kom på at en av de siste motene i plastisk kirurgi er å bleke rumpehullet. Det er tydeligvis en del som gjerne vil vifte med et inviterende rumpehull..
Barbie Skrevet 17. september 2003 #33 Skrevet 17. september 2003 Det er det faktisk aldri noen som har prøvd,og det er ikke aktuelt heller. Noe så uappetittlig! For all del,det kan sikkert være godt,men dette skal virkelig mannen min få slippe... :-?
Snurre Skrevet 18. september 2003 #34 Skrevet 18. september 2003 Jeg skjønner heller ikke den greia der, personlig ville jeg klatret opp etter veggen... med han etter. Bleiking av hull... dette blir litt mye for meg :o
VesleBråka Skrevet 19. september 2003 #35 Skrevet 19. september 2003 All den testinga på Michael Jackson ble da likevel nyttig til slutt, nå kan de bruke kunnskapen de har skaffet seg til å bleke huden rundt rumpehullet veldig pent. Lurer på hva de kaller det? Jackojob?
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #36 Skrevet 19. september 2003 slapp av a gætt jeg har da aldri mast om det heller men jeg mener man bør prøve før man kan avgjøre om man liker det.. jeg har grenser ja! men de er langt borte Endelig noen som er morsomme her inne. "Slapp av a gætt" den falt i smak hos meg:) Og beste østkant hvor du bor....får ikke blitt bedre. Likte deg umiddelbart jeg. Hilsen jente som DESSVERRE er bosatt på VÆRSTE vestkant
Gjest agurk Skrevet 19. september 2003 #37 Skrevet 19. september 2003 Ja, hva med alt håret?? Blir vel lit flokete og rote rundt med tunge i en salig blanding av hår og..ja.. Nei uff.. Kanskje forspill med høvel først... :-?
Mathias Skrevet 19. september 2003 #38 Skrevet 19. september 2003 Fordommer fordommer.... Så ekkelt og sært som sex er i tg punktet så forstår jeg ikke hva folk skriker etter.... Er det bedre m tiss enn bæsj?...
Quinden Skrevet 19. september 2003 #39 Skrevet 19. september 2003 Ja, hva med alt håret?? Blir vel lit flokete og rote rundt med tunge i en salig blanding av hår og..ja.. Nei uff.. Kanskje forspill med høvel først... :-?
Quinden Skrevet 19. september 2003 #40 Skrevet 19. september 2003 All den testinga på Michael Jackson ble da likevel nyttig til slutt' date=' nå kan de bruke kunnskapen de har skaffet seg til å bleke huden rundt rumpehullet veldig pent. Lurer på hva de kaller det? Jackojob?[/quote'] Kanskje en blir kalt for bleikfis etter et sånt inngrep
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå