Gjest Gjest Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 De fleste damer og gutter barberer seg der nede. Men tenker mest på jenter, barberer dere også der bak (rumpa)?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Jeg vasker meg grundig hver dag, så trenger ikke fjerne hår der bak. Hår der under er jo sexy
Rimmern Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Hvis fitta er barbert, så ser det litt dumt ut om det er hår rundt rumpehullet. Hvis man imidlertid har full bush nedentil så gjør det ikke noe om det strekker seg litt bakover også. Selv barberer jeg både ballene, rundt roten og bakover.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 kanskje et dumt spørsmål... men hvordan får dere det til?
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Ja jeg barberer meg bak, både på meg selv og typen Er deilig når det er glatt der nede.Jeg bare setter meg på huk og barberer i vei med barberhøvelen
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 Jeg vasker meg grundig hver dag, så trenger ikke fjerne hår der bak. Hår der under er jo sexy Nei det er ikke sexy
Gjest MikeWaters Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 Selv barberer jeg både ballene, rundt roten og bakover. Me too!
Hinata Skrevet 16. april 2010 #14 Skrevet 16. april 2010 Barberer bakover sånn ca annenhver gang jeg barberer under. Dusjen vår er så trang, så litt vanskelig å sette seg ned på huk der så jeg kommer skikkelig til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #15 Skrevet 16. april 2010 jeg har og trang dusj, men har funnet en løsning på problemet. jeg har flere barberhøvler. men foretrekker å bruke gilette, damehøvel" i baken. du har jo bare en hånd på høvelen så du kan bruke den andre til å separere fuballene med. så bytter du etter at du har tatt den ene siden. når det gjelder underlivet bruker jeg en høvel som heter "intuision". tar jeg bena fra hverandre og bøyer litt i knærne, da får du mer enn nok plass. for å ta de hårene som "gjemmer" seg innerst drar jeg leppene fra hverandre akkurat på samme måte som fuballene og fører høvelen på kanten. kanskje blir ikke alt med hver gang, men det er så lite igjen at det ikke betyr noe. jeg for min del tar denne runden annen hver dag.
LetThemEatCake Skrevet 16. april 2010 #16 Skrevet 16. april 2010 Självklart! Jag pratade om det här med min väninna igår som precis gjort en brazilian på salong. Då hade hon som jobbade där frågat om hon ville ta bort håret där bak också, och både jag och min väninna ser det som en självklarhet, speciellt när man går på salong! Det är ju en del av könshåret liksom, och ska man ta bort allt där fram så ser det ju rart ut om man låter det där bak vara kvar.
Gjest UER Skrevet 16. april 2010 #17 Skrevet 16. april 2010 Jeg barberer meg noen ganger, men det er bare EN vei som gjør den glatt, hva gjør jeg feil når ikke det er glatt både ved å stryke oppover og nedover, men bare nedover? I tillegg klør det noe så inn i he****** Kan type barberhøvel ha noe å si?
LetThemEatCake Skrevet 16. april 2010 #18 Skrevet 16. april 2010 Till UER: Det är jätteviktigt att barberhyveln är vass. Den blir slö efter bara några gånger, så byt ofta! Och det blir bara glatt när man stryker MOT hårväxten, så du gör ingenting fel. Dock irriterar det huden mer att stryka i den riktningen. En god kräm efteråt som är anpassad till intimbarbering är guld värt! Jag brukar först stryka medhårs för att till sist stryka mothårs och jag upplever att detta irriterar mindre. Men jag sliter ändå med röda prickar och klåda efter barbering (speciellt efter ett par dagar när håret vuxit ut en bit).
Ethereal Skrevet 17. april 2010 #19 Skrevet 17. april 2010 Jeg er jævlig lat når det kommer til barbering. Ser ut som en blind mann som har prøvd å klippe plenen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #20 Skrevet 17. april 2010 Absolutt. Man har jo faktisk hår i ræva, og syns det er lite delikat hvis kjæresten kommer borti dette... huff! Bort med det! =) Men er ikke sånn at jeg bruker lang tid hver gang jeg dusjer på å fjerne det. Skikkelig detaljert barbering tar jeg 1 gang per uke, og så blir det mer sånn småbarbering 1 gang til per uke for å holde det smått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå