Gjest jeansgutt21 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Denne er til både gutter og jenter:) Når dere har sex, er det for den tottale nytelsen med en avsluttende orgasme som er det digge, eller er det bare orgasmen som driver dere frem, få oppleve den ultimate orgasmen, før alt faller sammen....
Gjest Airi Chikako Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Når jeg har sex nå, er nytelsen som helhet det viktigste. Å dele det med kjæresten. Da er det å merke at han også nyter det også veldig viktig. Når det er sagt, hadde saken stilt seg ganske annerledes om jeg aldri hadde fått orgasme i det hele tatt sammen med ham. Da hadde orgasmen blitt viktig. Nå er den bare en bonus, men det er fordi det ikke er noe problem, fordi den ikke uteblir. Det er som med vanlige forhold: sex er en liten del av et forhold der den fungerer, men et altoppslukende problem i et forhold der den ikke fungerer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Nytelsen! Jeg er bortskjemt orgasmemessig da, kommer veldig lett. Så jeg liker faktisk å dra det ut en ganske god stund, prøve å ikke komme lengst mulig. Som du sier så faller det litt sammen etterpå, jeg kan faktisk få multiorgasmer men etter et par så dabber liksom intensiteten av. Så jeg liker best tiden før første orgasme. Til og med når jeg onanerer så holder jeg tilbake, jeg kan komme på 10 sekunder men det er kåtheten og nytelsen før orgasmen jeg liker best.
Hinata Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Nytelse, kroppskontakt og intimitet med et annet menneske. Orgasme er deilig det, og jeg kan føle meg litt snytt dersom jeg føler meg brukt som en oppblåsbar barbara, men med rett partner som bryr seg om mer enn sin egen nytelse trenger jeg ikke orgasme, for det er deilig i seg selv.
Gjest mann Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Denne er til både gutter og jenter:) Når dere har sex, er det for den tottale nytelsen med en avsluttende orgasme som er det digge, eller er det bare orgasmen som driver dere frem, få oppleve den ultimate orgasmen, før alt faller sammen.... Det er uten tvil full "pakke" Den totale nytelsen og reisen fram til orgasmen.
Sequax Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Kommer helt an på. Noen ganger er det greit med en "kjappis" der begge kjører et race mot orgasme, mens andre ganger er det bedre med langt forspill og sakte, nytende sex ( som ender i orgasme ).
K.A. Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Nytelsen som helhet, men orgasmens viktighet er nokså individuelt. For min del er jeg mer opptatt av hennes orgasme enn min egen, og det er da heller slett ikke hver gang jeg kommer selv. Men det gjør ikke noe. Om jeg aldri hadde fått orgasme hadde det vært verre, men det er heldigvis ikke tilfelle. Det er viktig at begge vet den andres begrensninger, og ikke tar det som et nederlag om orgasmen uteblir. Vi tar det som det kommer, bokstavelig talt.
Lykkelitenen Skrevet 17. april 2010 #8 Skrevet 17. april 2010 Ja takk begge deler Her er det varierende etter dagsform og "type" sex. Noen ganger er det intiminteten og nytelsen i helheten jeg ønsker, mend jeg andre dager bare vil ha egoistisk sex der jeg får en orgasme så fort som mulig. Men stort sett er det en deilig og intim sexopplevelse med orgasme på slutten jeg vil ha
Miss Undercover Skrevet 17. april 2010 #9 Skrevet 17. april 2010 Begge deler. Jeg får som regel orgasme og blir frustrert om jeg ikke får det.
Jubii Skrevet 17. april 2010 #11 Skrevet 17. april 2010 Jeg må si helheten er det viktigste. Jeg kommer veldig lett og kan nesten ta orgasmen for "gitt". Hadde jeg hatt vanskelig for å komme så tror jeg orgasmen hadde blitt noe viktigere.
Gjest Fjest Skrevet 17. april 2010 #12 Skrevet 17. april 2010 Må si at nytelsen og intimiteten er viktigst ved parsex. Får sjelden orgasme ved samleie, men det gjør ikke noe, det kan jeg få på tre minutter sammen med vibratoren Når jeg har sex med kjæresten min er det noe helt annet, som er veldig godt selv uten avslutningen. Dette er for øvrig noe mange gutter tydeligvis har store vanskeligheter med å forstå...
Gjest gjest Skrevet 18. april 2010 #13 Skrevet 18. april 2010 Ingen av delene. Får aldri orgasme og opplever ingen nytelse. Ingenting som bygger seg opp og ingen kåtskap. Kjedelige greier.
Maxi Skrevet 18. april 2010 #14 Skrevet 18. april 2010 Begge deler. Det kommer ann på hvilket humør jeg er i. Nå har ikke jeg så lett for å komme ordentlig sammen med partner, så når jeg gjør det så er det en seier for meg. :D
Gjest Iah Skrevet 18. april 2010 #15 Skrevet 18. april 2010 Begge deler. Jeg får som regel orgasme og blir frustrert om jeg ikke får det. Signerer. Skal være så ærlig å si at sex uten orgasme føles ganske meningsløst. Det vil si, jeg har ingen problemer med å kun stimulere mannen og det ene og alene er han som står i fokus. Da plager det meg overhodet ikke at jeg ikke får orgasme, men hvis jeg også stimuleres vil jeg ha en orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå