Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Er det teknisk mulig å komme seg fra Oslo til London på et døgn uten fly? Vet det går tog fra Brüssel, men hvor raskt kan man komme seg dit? Og må man bytte busser og tog osv. Og er det realistisk å få billetter til noe som helst transportmiddel de kommende dagene :gjeiper: Finnes vel ingen forsikringsselskap som dekker musicalbilletter og hotell pga vulkanskyen, eller? Hotellet kan vi få igjen pengene hvis vi avbestiller 1 døgn før, men så er spørsmålet om vi får vite så lenge på forhånd om det går fly da...
lilleGrethe Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Spørs vel om du får transport til Brussel eller evt Paris - det går jo diverse transport på land, men togene er jo stappfulle. Tror jeg ville prøvd å avbestille. Er jo ikke sikkert du kommer deg hjem igjen med fly heller.
Gjest Marlo Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Tror nok det bare er å glemme å prøve engang. Båten som går fra Bergen(?) til England er stappfull, tog og busser til Brussel - eller ut av Norge i det hele tatt er jo stappfullt. Til og med John Cleese fikk ikke plass noe sted når han skulle prøve å komme seg hjem etter å ha vært her (Tønsberg) så han betalte 30.000 kr for taxi til Brussel. Det kan jo være en idè for dere om dere har råd
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Ikke sjans. Jeg har besøk fra England nå, og vi skal prøve å få henne bortover så smertefritt som mulig. Det går ikke en eneste ferge fra Skandinavia til Storbrittania (og fergeruta som gikk fra Stavanger til Newcastle ble avviklet i fjor høst). Man må ta ferge (det er raskest ihvertfall) til Danmark eller Tyskland, så tog eller buss til England, eller til et sted hvor det går ferger fra. Ingen direkte linjer der heller, det er dyrt og masse bytter.
ToveM Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Det går vel ferge fra Esbjerg i Danmark og over til england (gikk i alle fall)
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Det går vel ferge fra Esbjerg i Danmark og over til england (gikk i alle fall) Jepp, men den går kun noen dager i uken og er utsolgt frem til den 28...
Pingting Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Ikke sjans. Jeg har besøk fra England nå, og vi skal prøve å få henne bortover så smertefritt som mulig. Det går ikke en eneste ferge fra Skandinavia til Storbrittania (og fergeruta som gikk fra Stavanger til Newcastle ble avviklet i fjor høst). Man må ta ferge (det er raskest ihvertfall) til Danmark eller Tyskland, så tog eller buss til England, eller til et sted hvor det går ferger fra. Ingen direkte linjer der heller, det er dyrt og masse bytter. Vops, kom visst borti anonym-knappen da jeg la inn innlegget mitt. Vi har nå ordnet hjemtur for henne. Det ble ferge Oslo- København nattbuss København - Amsterdam ferge Amsterdam - Newcastle buss Newcastle - London Det tar godt over et døgn, for å si det sånn Vi kunne også bestilg togbilletter med Eurostar fra Amsterdam rett til London, men det var bare veldig dyre billetter igjen, i tillegg ser det ut til at det er vanskelig å faktisk få hentet billetten på den stasjonen (!). Vi sjekket mange andre muligheter og, og flere togselskaper vil ikke selge billetter på nett så nært opp til avreisedato. Håpløst, men det ordnet seg heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå