Personlighet Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg trenger hodetelefoner som ikke er dyre har ok lyd og som ikke forstyrrer andre, hvis dere skjønner. De skal ikke støye for mennesker rundt når de er i ørene mine:P Fant disse på nett, hadde ok pris. Noen som har erfaring med de eller vet noe om de. Har ikke peiling på hva infoen betyr og sånt:) Isteden for linken skriver jeg det det sto her jeg:) L110 Driver unit : Φ15mm Magnet type : Neodymium Magnet Frequency response : 20Hz-20kHz Impedance : 16Ω Sensitivity : 108dB ± 3dB Max. Power : 10mW Cord : 120cm Plug : Φ3.5mm stereo plug Weight : 20g David's Formula designers have once again surprised the industry with an innovative and exciting series of earphones with young women in mind. The designs are in tune with current fashion trends, combining elegance with smart technology. Each design minimizes the inner structure of the earphones to make it a comfortable wearing experience without compromising the sound performance. David's Formular fashion series create a perfect harmony of feminine trend setting designs and superior sound performance
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå