Gjest Gutt 23 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hei alle der ute Nå har det seg slik at jeg har blitt kjent med en utrolig søt og spesiell jente som har en utenlandsk bakgrunn. Hun er veldig godt likt av alle og hun er virkelig noe for seg selv både utseende og personlighet, ser alltid frem til å møte på henne :rødme: Men, nå har det seg slik at jeg er fra vestkanten og foreldrene mine har status yrker.. Jeg lurer på hvordan foreldrene mine kommer til å reagere og ikke minst kompisene mine. Dette er noe helt nytt for oss alle og er redd for å bli sett ned på og hun selv ikke vil føle seg vel. Selv om hun er veldig pen og lett å bli kjent med så er ikke hun typisk jente de vil like. Setter pris på råd og tips
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Hehe, så søt. Er utenlandsk selv.. Kanskje noe nytt for din familie og dine venner. men samfunnet vi lever i idag er vant med det. Så lenge dere har samme religion og samme livsyn, så bør du gå frem i saken. Gjør det dere synes er riktig for dere to. Ikke la andres meninger spille stor rolle overfor deres behag. Lykke til
Bintou Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Ikke velg kjærlighet for noen andre enn deg selv Er erfaren i det gamet. Familien var ikke happy, nei, men jeg ville vært bitter om jeg skulle valgt bort den jeg er glad i pga andres synsing - og så går det seg til etterhvert og man blir kjent med personen og ikke bare boksen man selv har puttet personen i. Ønsker dere alt det beste, jeg - lytt til hjertet og magefølelsen. De fleste ønsker seg lykkelige barn, og verden må jo utvikle seg litt for hver generasjon også!
Gjest anonym Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Hei alle der ute Nå har det seg slik at jeg har blitt kjent med en utrolig søt og spesiell jente som har en utenlandsk bakgrunn. Hun er veldig godt likt av alle og hun er virkelig noe for seg selv både utseende og personlighet, ser alltid frem til å møte på henne :rødme: Men, nå har det seg slik at jeg er fra vestkanten og foreldrene mine har status yrker.. Jeg lurer på hvordan foreldrene mine kommer til å reagere og ikke minst kompisene mine. Dette er noe helt nytt for oss alle og er redd for å bli sett ned på og hun selv ikke vil føle seg vel. Selv om hun er veldig pen og lett å bli kjent med så er ikke hun typisk jente de vil like. Setter pris på råd og tips Hei kamerat Du sier du har falt for en utenlandsk dame fra østkanten og hva du skal gjøre med det. Men du har ikke fortalt oss noe egentlig. Hvem utland og hvem østkant? Er hun fra Polen? Litauen? Sverige? Irland? Philipines? Vietnam? Somalia?... Bergen,Stavanger, Drammen, Fredrikstad? The list goes on.. Du spør om du skal ta hun med hjem egentlig, ikke sant? Og om dine kompisser vil akseptere hun... Jeg kan si til deg én ting: Du må aldri bli sammen med en dame som du ikke kan backe, stå opp foran verden og si at : Ja, jeg er sammen med hun! Hvis du skal skamme deg foran foreldra og vennene så er det en lost case- for hun blir skuffa over deg og går fra deg med knust hjerte etterpå pga du hadde ikke ryggrad nok for å være mann for henner. Ok? Er katolikk?Er hun pinsevenn? Eller er hun hindu eller muslim med familien rundt seg? I tilfelle så: Har du gått fram til hun og sagt at du vil bli sammen? Er du sammen? Hvis ikke så:Ikke gå fram til hun med at du liker hun.La hun være i fred. Ikke lag rot i livet og følelsene hennes.Ikke gi hun noe valg om å bli glad i deg- som hun ikke kan få uten bråk hjemme -hvis som at du virkelig bryr deg med hvordan hun får det/har det. Du spør om hun kan bli akseptert. Hvis du må lure på det så vet du alt om at det blir et problem. Vil du det for henner? Eller spør foreldra uten at dem vet noe om hun. Hva ville dere tenkt hvis jeg skulle blitt sammens med en dame fra x land. Så kan du sjekke ut uten at det går ut over hun. Blir det problemer så: La hun vær.La hun gå uten å ha behøvd å bli glad i deg og du har blitt helt opphengt i henner. Det er mye bedre å bryte før man blir så glad i en person at man ikke kan puste uten den personen. Jeg mener det som jeg skriver helt alvorlig. Håper du kan høre på det. Hilsen gutt 23 Østkanten, Utlandet
Gjest TS Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Hei igjen, TS som svarer Hun jeg har falt for er fra østkanten og hun har en nord afrikansk bakgrunn. Jeg kjent henne i 3 mnd nå og vi holder ikke på , men mye flørting i bildet og hun trives i mitt selskap. Liker å ta ting i rolig tempo og det ser ut til at henne gjør det selv. Er enig der at jeg ikke er en ordentlig mann som lar dette gå inn på meg, jeg må rett og slett lære meg å "forsvare" oss. Jeg har rett og slett blitt veldig glad i henne :rødme:
Gjest dd Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 De fleste nord afrikanske jenter jeg kjenner har faktisk type, de fleste av dem holder på med noen fra samme land eller en eller annen utenlending, men har sett noen med norske også. ikke gi opp, ta din sjanse:P
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 dere kan jo snakke om det da. der er ikke sikkert at det bare er du søm føler at det kan bli vanskelig mht famile og venner. snakk med henn eom hva hun føler. jeg forstår det som at dere ikke er sammen enda. da er mitt råd å snakke ut om disse problemene før dere blir et par. jeg vet ikke så mye om denne jenta, men jeg antar at hun har bodd i norge en stund og at hun går på skole som alle andre. hun er nok ganske norsk tross sin bakgrunn. jeg ser ikke problemet med venner, men jeg skjønner at dine foreldre kan bli skeptiske. det er jo sånn at foreldre vil det beste for barna sine. da dine foreldre har gode jobber aner jeg at du tar lignende utdannelse. om hun gjør det vet ikke jeg, men at hun kan, det er jeg sikker på. uansett ser jeg ikke helt problemet. dersom du skulle få en "status-jobb" som du kaller det, er det ikke noe i veien for å være sammen med en som har "vanlig-jobb". lærer, butikk arbeider etc. yrke går på interesse, ikke verdi! dersom du skal ta henne med hjem er det kanskje en ide å si i fra til dem først. si at jo hun er fra østkanten, og utenlandsk. hun er mørk og jeg liker henne. kanskje finner jeg ut at hun ikke den rette, men akkurat nå er hun det. hun gjør meg glad og jeg håper at dere vil godta henne som hun er.
King George Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Just go for it! Mørke jenter er HOT :rødme: Du kommer garantert til å angre resten av livet ditt hvis du ikke gir det et forsøk. Skjønner at du er bekymret for hva foreldrene dine vil syns, men hvorfor er du så opptatt av hva vennene dine vil tro? Prøv å gro deg et par baller så fort som mulig :gjeiper: PS. har aldri vært sammen med ei mørk jente her fra norge da, så vet ikke hvordan det vil være. Men jeg har vært sammen med ei jente fra Brasil, og forholdet oss imellom var det ikke noe i veien med. Det var verre med de lange avstandene som det har blitt nå.... I tillegg var hun adventist, og foreldrene hennes var ikke særlig happy for at jeg ikke er kristen. Så i det lange løp kunne det nok oppstått problemer, men det var alikevel en fantastisk tid, og jeg angrer ikke et sekund på det.
Gjest anonym Skrevet 17. april 2010 #9 Skrevet 17. april 2010 Er enig der at jeg ikke er en ordentlig mann som lar dette gå inn på meg, jeg må rett og slett lære meg å "forsvare" oss. Jeg må bare spørre om no som kan virke litt som en attack på deg: Men seriøst: Hvordan holding har du egentlig til nordafrikanske damer fra "Østkanten" som at du sier at du må "forsvare" at du er sammens med... Jeg kjenner at jeg syns du alt stigmatiserer hun. Det gjør meg litt pissed på deg. Hun er aenrangs for deg lissom. Hadde du sakt det samma hvis det var en svensk dame som bodde på "Østkanten" - og trengt å "forsvare at du er sammen med hun " overfor kompisser og mamma og pappa? Jeg veit hvorfor skrev et spørsmål på KG: Ingen måtte få vite det jeg lurte på. Men da tenker jeg at: Når det er så vanskelig for deg å finne ut om du kan bli sett med hun fra "Østkanten" at du skriver på KG- da er det noe med at du har ikke skikkelig respekt for en dame fra Nord-Afrika...Det bor inne i deg og jeg kan se det når du skriver. Du har heller ikke skjønt noe av det jeg mente med å stå opp ved siden av dama. Du er sammens med hun No question. Ryktet ditt kan bli skutt og foreldra dine kan hive deg ut på fortauet.Men du er med henner.Uansett. Du har ikke den innstillinga -og hvis du må lære deg det da kan ingen hjelpe henner... Jeg tenker det er fordi:hun er aenrangs for deg oxo... Gutt 23 Østkanten Utlandet
Gjest anonym Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 Jeg må bare spørre om no som kan virke litt som en attack på deg: Men seriøst: Hvordan holding har du egentlig til nordafrikanske damer fra "Østkanten" som at du sier at du må "forsvare" at du er sammens med... Jeg kjenner at jeg syns du alt stigmatiserer hun. Det gjør meg litt pissed på deg. Hun er aenrangs for deg lissom. Hadde du sakt det samma hvis det var en svensk dame som bodde på "Østkanten" - og trengt å "forsvare at du er sammen med hun " overfor kompisser og mamma og pappa? Jeg veit hvorfor skrev et spørsmål på KG: Ingen måtte få vite det jeg lurte på. Men da tenker jeg at: Når det er så vanskelig for deg å finne ut om du kan bli sett med hun fra "Østkanten" at du skriver på KG- da er det noe med at du har ikke skikkelig respekt for en dame fra Nord-Afrika...Det bor inne i deg og jeg kan se det når du skriver. Du har heller ikke skjønt noe av det jeg mente med å stå opp ved siden av dama. Du er sammens med hun No question. Ryktet ditt kan bli skutt og foreldra dine kan hive deg ut på fortauet.Men du er med henner.Uansett. Du har ikke den innstillinga -og hvis du må lære deg det da kan ingen hjelpe henner... Jeg tenker det er fordi:hun er aenrangs for deg oxo... Gutt 23 Østkanten Utlandet Det jeg egentli prøver å si til deg er at: er at du må grave opp respekten for deg sjøl og hvem du velger å date. Du må også grave fram respekt for dama og at du er sammen med hun ut fra hvem hun er, og at det betyr ikkeno hvilken slaks bakgrunn som hun har. Du har valgt å være med henner. Og det betyr ikke noe hva andre mener om det. Hilsen samme person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå