Gjest til gutta Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Dere gutter må vel også ha noen "oh-yes" faktorer som gjør at dere holder dere til en dame i årevis? Egenskaper som hun har, som gjør at det hadde vært utenkelig å forlate henne. Ikke drømmekvinnen av utseende jeg er ute etter da, men mer egenskaper og ting hun gjør i forholdet deres. Så gutter, opplys meg? Jeg vil ha en forandring i et litt kjedelig forhold, og trenger noen rettesnorer for litt inspirasjon... Er ikke redd for å bli forlatt, men vil gjerne gjøre alt for å glede gutten min og møte hans behov i forholdet. Skal spørre ham også, men begynner med resten av gutta her.. Noen som har inside-information til meg? :blunke:
Gjest lurven Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 vil ha en som er normal og ikke gjør alt for meg hele tiden det hadde blitt helt feil.. men hun skal være snill og respektere meg og mine meninger..
Milo Minderbinder Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 En som av og til faktisk har forståelse for at spørsmålet "Hva tenker du på?" er forferdelig vanskelig å svare på, og at nølende svar på dette spørsmålet ikke nødvendigvis betyr at man tenker på å forlate, lyve for eller bedra med et utall av elskerinner, men at man faktisk ikke aner at en i utgangspunktet tenkte noe i det hele tatt, eller at de tankene en har der og da kanskje er så absurd kjedelige, eller absurde i det hele tatt....og at nølingen kommer av at det er meget pinlig å si hva det er, og at en da kommer i en klemme mellom på den ene siden bli utsatt for "hva gjemmer du for meg? og "Hvorfor tenker du på det? Hva betyr det?". Vi gjemmer som regel ikke noe for dere, og veldig ofte......så betyr tankene våre ikke noe annet enn av vi i et stakket øyeblikk fordriver tiden med unyttig drømmeri som vi skjemmes over.......... :D Jeg vet ikke om du ble klokere av dette....eller om jeg ble det. Uansett..... :D Milo
la Flaca Skrevet 16. september 2003 #4 Skrevet 16. september 2003 Milo: Det du beskriver der ordner seg med tid og stunder! Jenter har en utmerket intuisjon, og jeg trenger ikke spørre kjæresten min hva han tenker på lenger, fordi jeg kjenner han så godt - og allerede vet det... (som regel noe ala: "jeg lurer på om den bærebjelken kan byttes ut med en tverrligger, og likevel holde taket?!...")
Gjest Hilde K S Skrevet 16. september 2003 #5 Skrevet 16. september 2003 Ja eller ; "lurer på om den fluen der har et ben for lite eller om det er vinkelen jeg ser på den fra......"
Sandman Skrevet 16. september 2003 #6 Skrevet 16. september 2003 vil gjerne gjøre alt for å glede gutten min og møte hans behov i forholdet. ærlig talt.. ..jenter som nesten er innstilt på å utslette seg selv for å tekkes en mann, og holde på han, er litt slitsomme i lengden... ....det er "feil" type menn, som vil ha slike kvinner... ...begge to bør finne en naturlig måte å sørge for at et forhold lykkes.... den ene skal ikke desperat jobbe for og tekkes den andre.
la Flaca Skrevet 16. september 2003 #7 Skrevet 16. september 2003 Ja eller ; "lurer på om den fluen der har et ben for lite eller om det er vinkelen jeg ser på den fra......"
Gjest Madam Felle Skrevet 16. september 2003 #8 Skrevet 16. september 2003 Tror det er helt umulig å finne svar på det her inne. Alle mennesker er forskjellig, og de svarene du får her inne, kan kanskje være irriterende for din kjære. Prøver du dermed å gjøre noe av det som de sier her inne kan du risikere at han faktisk går, for det er noe han ikke liker. Hvorfor ikke snakke med din kjære, og finn ut hva han mener i stedet for å spørre totalt fremmede
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2003 #9 Skrevet 16. september 2003 Vel, "til gutta", hvordan er drømmemannen din, da? Hvilke egenskaper har han? Kanskje drømmemannen din og drømmekvinnen hans har mange av de samme egenskapene...?
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #10 Skrevet 16. september 2003 -aksept -respekt -ikke pirke på alt som jeg synes er småfeil/ubetydeligheter -frihet i forholdet m toleranse og tillit som ledesnorer -evne å ta vare på meg slik jeg tar vare på henne -IKKE ha en selvdestruktiv livsinnstilling -leve livet de dagene det går og evne å organisere for fremtiden Være glad i meg og vise det bevisst og ubevisst! male
Gjest Embla s Skrevet 16. september 2003 #11 Skrevet 16. september 2003 ærlig talt.. ..jenter som nesten er innstilt på å utslette seg selv for å tekkes en mann, og holde på han, er litt slitsomme i lengden... ....det er "feil" type menn, som vil ha slike kvinner... ...begge to bør finne en naturlig måte å sørge for at et forhold lykkes.... den ene skal ikke desperat jobbe for og tekkes den andre. Jeg tror Sandman har et poeng jeg. En annen ting: Den samme jenta (eller gutten) med de samme egenskapene/væremåten kan bli forlatt av en mann og elsket "til evig tid" av en annen... Det er sikkert trekk ved deg som avgjør om mannen din vil bli hos deg eller om han vil gå, men det er vel også trekk ved ham som avgjør (uavhengig av hvordan du ter deg): Noen menn er mer monogame enn andre, noen foretrekker trygghet og stabilitet, andre søker det som er nytt og spennende...
Mathias Skrevet 16. september 2003 #12 Skrevet 16. september 2003 Mørkt langt hår, ca 1,75 høy... klok og reflektiv, god utdannelse... ha gode velfunderte meninger... bl bla... Hun må være en god samtalepartner, ei som du kan diskutere saklig med, ikke ei som reiser piggene mine, hun må gi like mye som hun krever, hun må ha interesser ut over å gå på byen, hun må like sex. sånn. ferdig.
Suzy Skrevet 16. september 2003 #13 Skrevet 16. september 2003 Mørkt langt hår, ca 1,75 høy... klok og reflektiv, god utdannelse... ha gode velfunderte meninger... bl bla... Hun må være en god samtalepartner, ei som du kan diskutere saklig med, ikke ei som reiser piggene mine, hun må gi like mye som hun krever, hun må ha interesser ut over å gå på byen, hun må like sex. sånn. ferdig. Faen asså :-? Suz 8)
Helena Skrevet 16. september 2003 #14 Skrevet 16. september 2003 Mørkt langt hår, ca 1,75 høy... klok og reflektiv, god utdannelse... ha gode velfunderte meninger... bl bla... Hun må være en god samtalepartner, ei som du kan diskutere saklig med, ikke ei som reiser piggene mine, hun må gi like mye som hun krever, hun må ha interesser ut over å gå på byen, hun må like sex. sånn. ferdig. Her er jeg! (Dersom det er lov å ha litt rødskjær i det mørke håret da)
Mathias Skrevet 16. september 2003 #15 Skrevet 16. september 2003 ... forts..: ... ca 60-63 kilo, kunne gi meg noe, utvikle meg, ha et likt syn på barn som meg, trygg på seg selv, trygg på sin kropp (uansett kviser og kvapser), kle seg feminint og stilig men også kunne gå i skog og mark uten å se malplassert ut..., gjerne like sjølivet, fiske, dykke, kjøre mc. Ingen lange kjønnshår på leppene. sånn. ferdig.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. september 2003 #16 Skrevet 16. september 2003 Lyst høy... klok og reflektiv, god utdannelse... ha gode velfunderte meninger... bl bla... Hun må være en god samtalepartner, ei som du kan diskutere saklig med, ikke ei som reiser piggene mine, hun må gi like mye som hun krever, hun må ha interesser ut over å gå på byen, hun må like sex. sånn. ferdig. Jugger, yuhuuu
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #17 Skrevet 16. september 2003 Hva mener du med kviser og kvapser!!!!!!!!!!!?
Helena Skrevet 16. september 2003 #18 Skrevet 16. september 2003 ... forts..: ... ca 60-63 kilo, kunne gi meg noe, utvikle meg, ha et likt syn på barn som meg Kommer an på hva det synet er Ingen lange kjønnshår på leppene. Ble vel etpar mangler der ja, synd. sånn. ferdig.
Mathias Skrevet 16. september 2003 #19 Skrevet 16. september 2003 Hva mener du med kviser og kvapser!!!!!!!!!!!? At hun ikek blir utrygg hver gang hun oppdager en naturlig ny kvise, rynke... at alderen kommer.. At hun VET jeg begjærer henne, selv om hun ikke er perfekt... INGEn er jo perfekt, men man blir betraktelig mer perfekt om man er trygg på seg selv uansett.... Noen få mangler gjør ikke noe.. Er bare noen som MÅ være på plass.. dessuten er noen av punktene bare hint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå