Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Dere som har gjort som meg og tatt det rolig i forhold til et nytt forhold.

Jeg er så heldig og har truffet verdens hyggeligste mann. Jeg kjenner at dette virkelig kan være noe unikt, men samtidig har vi begge den roen at ting foregår i naturlig og fint tempo.

Hvordan har deres erfaringer vært med å ta ting i slow motion? Hvordan utartet det seg fra start til slutt? :)

Jeg kan både se og føle at denne mannen er like betatt av meg som jeg er av han.. men det føles bare så herlig å ikke "hoppe rett uti" :)

Takker for alles erfaringer som deles :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Slow er bra. Å bygge opp under spenningen er godt, flørtingen er nydelig, og elektrisiteten i luften er herlig. Bygg opp tilliten mellom dere før mer skjer, bli kjent og kos dere!!

Oppdateringer settes pris på! :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre med den neste jeg treffer hvertfall! Bare dumt å ha dårlig tid og den spenningen dere bygger opp er priceless ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

meg og typen tok det også ganske slow. Og per i dag er han den eneste mannen jeg har hatt det så bra med. Vi kommuniserer på et helt nytt nivå =)

Gjest Hvordan
Skrevet

Hvor slow er slow egentlig?

Er det å vente med å ha sex eller å ikke treffes så ofte?

Jeg klarer ikke vente med å ha sex med ham jeg styrer med nå, han er sex incarnated. :) Men vi treffes ikke så ofte da. :) Skal visst gjøre det i hele sommer virker det som :)

Han liker det og, det er frustrerende deilig.

Gleder meg villt til å treffe ham igjen, og aldri har eg kommunisert bedre med noen enn ham.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For vår del handler det om å gå frem i rolig tempo..vi er ikke helt på det seksuelle planet, men har noen lette berøringer som kjennes helt inn til margen.. haha :) Rart hvor lite som skal til når følelsene er tilstede.

Jeg tenker det går i et bedagelig tempo, ikke ses vi daglig, og vi er ikke fullt frem fysiske men har absolutt en gnistrende kjemi som er super verdifull og god. Jeg kjenner jeg flyr på florlette skyer bare jeg sender noen tanker hans vei.. :rødme:

Skrevet

Sukk... heldiggris :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...