Gå til innhold

Lenge på singeltilværelsen?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i rundt to uker bare nå, etter er kort forhold jeg angrer veldig på. Han viste seg å ha en skjult side, dessverre. Men før har jeg vært singel lenge, i fem år. Jeg har ingenting imot å være singel, trives faktisk godt med det. Og heller singel enn i et dårlig forhold, selvsagt.

Særbo tiltaler meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Det lengste jeg har gått er 15 år (0 - 15 år). Da fikk jeg meg min første kjæreste. Et halvt års tid senere fikk jeg meg min andre kjæreste, og ni mnd. senere kom min tredje kjæreste inn i bildet. Jeg har vært singel siden jeg var 17, da det ble slutt med min siste kjæreste. Ingen av forholdene var spesielt langvarige. Typiske ungdomsforelskelser vil jeg tro :) Er i dag 20, og i oktober er det 3 år siden jeg ble singel. Men alt kan skje.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel to år nå. Trodde det var grei skuring, men skjønte etter lang tid at det første året trengte jeg ihvertfall for å komme over det forrige forholdet. Og det neste året brukte jeg til å finne ut hva jeg vil, hvem jeg vil det med, osv, - så nå er jeg klar for noe seriøst igjen...

Tidligere har jeg vært singel i en tiårsperiode - etter et ekteskap. Ihvertfall åtte av de årene var høyst frivillige singelår, mye moro ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Har vært med en grei mengde jenter opp gjennom årene, men alle var bare helt vanlige kjekke jenter. Og det ble aldri til noe skikkelig. Etter jeg ble ungdom har det aldri vart lenger en 1 måned.

Har lært meg at jeg må heve kravene mine fordi vanlig folk funker ikke. Det er så mange sære/spesielle/unike/merkelige/whatever ting som må være på plass. Når man ikke vil ha barn, ikke syns familie er noe særlig (Verken min egen, og mest sannsynlig ikke hennes), ikke liker å bowle, billiard, gå på ski, gå masse turer, reise på hytta, spille volleyball eller hva en folk flest driver med. Da er det ikke så mange å velge mellom lenger. Heldigvis har vi internett til hjelp, og jeg er bare 24. Så kanskje kanskje en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg har vært singel hele livet og er 21 år.. Jeg har hatt muligheten til få meg kjæreste hvis jeg absolutt hadde villet det, men jeg er ikke desperat. Det må være ei jente jeg har ekte følelser for, ikke ei jeg bare er sammen med for å få meg noe, liksom :)

Jeg tror det er verdt å vente til den dagen man treffer "drømmedama" :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

6 år i disse dager. Jeg ble bedratt og forlatt av den eneste personen som har fått meg til å tro at jeg har betydd noe for noen. Så feil kan en ta... :roll:

Får nok ny dame når jeg treffer ei som er dum nok til å ta meg :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Jeg er 14, og har aldri vært i et seriøst forhold. Har noen gode guttevenner som jeg kliner en del med i helgene, men that's it. Foreløpig synes jeg det er greit slik. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 4 mnd siden "mannen i mitt liv" dumpet meg til fordel for en kollega av seg, og jeg må innrømme at jeg ønsker meg en ny kjæreste. Jeg er en "kjæresteperson", det betyr ikke at jeg ikke trives alene, men jeg liker å dille og kose for et menneske som jeg er glad i, og jeg savner SEX...............Herregud som jeg savner sex, god sex...

*kremt*, tilbake til spørsmålet: Før dette forholdet var jeg singel i ca 3 mnd og før det 9 mnd. Men jeg er såpass svidd på nesen at jeg ikke kommer til å kaste meg rundt halsen på første som viser interesse, er nok blitt hakket mer skeptisk og kynisk, dessverre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert singel i 4 mnd :( føles som en hel evighet.

Det er ikke savnet etter noen å bo sammen med, men heller det å ha noen som ønsker å bruke litt fritid på meg. En som er litt "apekatt" å finner på spontane ting, sender en "teit" sms osv. En som jeg kan gå ut å spise med, går på kino med, ha en herlige kosekvelder med osv.

Trenger ikke å ha hverandre på maten, å være med hverandre hele tiden, men nok til at jeg skal savne ham litt i mellomtiden.

Åååååå, jeg skulle ønske at jeg snart kunne finne en som virkelig så alle de gode verdiene jeg har (for det har jeg masse av) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 måneder senere...

Jeg er 29 og har alltid vært singel.

Vet ikke om det finnes noen der ute, men om ikke så går jeg vel ikke glipp av noe særlig.

Eneste er at det høres så koslig å få en liten gave eller bli invitert på middag eller kino. Eller å dra på en romantisk tur et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tronder

Nettopp starta igjen. Lurer på hvor lenge denne perioden skal vare. Går greit med singellivet, men trives best i forhold om jeg skal være ærlig. Selvfølgeli har det noe med hvem man møter på å gjøre også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel på tredje året..

Har vært en "overlapper" da jeg var yngre, så har sikkert trengt den tiden på et vis.

Nå føler jeg meg egentlig klar for å treffe noen igjen, men synes det er kjempevanskelig å finne noen med den rette kjemien!

I stedet ender jeg med å falle for livets glade gutter som kun er ute etter uforpliktende sex... :gjeiper:

Ja, ja.. Trøster meg med at jeg nærmer meg 30, som visstnok er det gyldne tallet for når det kan være hensiktsmessig å treffe noen ift varighet og seriøsitet(?) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...