miss93 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg orker ikke å kjede dere med mine mislykka gutte historier, men det har seg sånn at ingen av de guttene jeg har likt liker meg tilbake. Jeg er 16 år gammel jente som er veldig lei av å ta sjangsen på å bli kjent med gutten. Lurer på om utseendet mitt skremmer vekk gutter. Men nå er jeg små betatt av en jeg ikke kjenner, men har hørt at han er smart og det tenner jeg veldig på, og han spiller en idrett jeg elsker, så der har jeg funnet noe vi har til felles, men hvordan skal jeg bli kjent med han? Vi har ingen felles venner, men jeg er bare så hypnotisert etter hver gang jeg ser han dypt inn i øynene. Og enda et problem, jeg ser han så sjelden på skolen, som om han gjemmer seg eller noe og jeg er veldig lei av å "leite" etter han og tippe på når han slutter på skolen for å møte på han ved inngangen.. Men hvis jeg skulle møte på han engang, hva skal jeg si eller gjøre for å bli kjent? (vi har aldri aldri pratet eller stått i samme venneflokk) Noen som opplever det samme,eller har opplevd? Og takk på forhånd -elsker sånne forum der alle kvinner kan hjelpe hverandre!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg er 16 år gammel jente. Og enda et problem, jeg ser han så sjelden på skolen, som om han gjemmer seg eller noe og jeg er veldig lei av å "leite" etter han og tippe på når han slutter på skolen for å møte på han ved inngangen.. Men hvis jeg skulle møte på han engang, hva skal jeg si eller gjøre for å bli kjent? (vi har aldri aldri pratet eller stått i samme venneflokk) Noen som opplever det samme,eller har opplevd? Gjør ikke som jeg gjorde da jeg var 16 år: En "venninne" hadde fortalte en gutt jeg likte på en større fest at jeg så veldig gjerne ville prate med ham (hvilket jeg absolutt ikke ville). Så kom hun hastende bort til meg og sa "fort deg, nå står han der borte og venter på at du skal gå bort til ham - dra bort og prat med ham!". Jeg bare -"Nei, hvorfor det?!" Til slutt nærmest dyttet hun meg bort til ham - så ble det pinlig stille, han så rart på meg, og til slutt fikk jeg frem -"Eh, du har sikkert hørt at jeg er interessert i deg". Stillhet. For å unngå mer pinlig stillhet fortsatte jeg: -"Hva synes du om det?" Så stakk jeg.
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Gjør ikke som jeg gjorde da jeg var 16 år: En "venninne" hadde fortalte en gutt jeg likte på en større fest at jeg så veldig gjerne ville prate med ham (hvilket jeg absolutt ikke ville). Så kom hun hastende bort til meg og sa "fort deg, nå står han der borte og venter på at du skal gå bort til ham - dra bort og prat med ham!". Jeg bare -"Nei, hvorfor det?!" Til slutt nærmest dyttet hun meg bort til ham - så ble det pinlig stille, han så rart på meg, og til slutt fikk jeg frem -"Eh, du har sikkert hørt at jeg er interessert i deg". Stillhet. For å unngå mer pinlig stillhet fortsatte jeg: -"Hva synes du om det?" Så stakk jeg. Uffda! Det er ikke sånt du glemmer med det første sikkert. Jaja, du overlevde i hvert fall
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Gjør ikke som jeg gjorde da jeg var 16 år: En "venninne" hadde fortalte en gutt jeg likte på en større fest at jeg så veldig gjerne ville prate med ham (hvilket jeg absolutt ikke ville). Så kom hun hastende bort til meg og sa "fort deg, nå står han der borte og venter på at du skal gå bort til ham - dra bort og prat med ham!". Jeg bare -"Nei, hvorfor det?!" Til slutt nærmest dyttet hun meg bort til ham - så ble det pinlig stille, han så rart på meg, og til slutt fikk jeg frem -"Eh, du har sikkert hørt at jeg er interessert i deg". Stillhet. For å unngå mer pinlig stillhet fortsatte jeg: -"Hva synes du om det?" Så stakk jeg. så han svarte ikke engang? :o
Kjetil S. Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Gjør ikke som jeg gjorde da jeg var 16 år: En "venninne" hadde fortalte en gutt jeg likte på en større fest at jeg så veldig gjerne ville prate med ham (hvilket jeg absolutt ikke ville). Så kom hun hastende bort til meg og sa "fort deg, nå står han der borte og venter på at du skal gå bort til ham - dra bort og prat med ham!". Jeg bare -"Nei, hvorfor det?!" Til slutt nærmest dyttet hun meg bort til ham - så ble det pinlig stille, han så rart på meg, og til slutt fikk jeg frem -"Eh, du har sikkert hørt at jeg er interessert i deg". Stillhet. For å unngå mer pinlig stillhet fortsatte jeg: -"Hva synes du om det?" Så stakk jeg. Kult sagt!! :-))))
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Livet er ikke over før du dør så sant,men man føler at alt er over når ingen liker deg! meget teit og desperat,men sånn jeg føler det i såfall.
Gjest Trajan Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 så sant,men man føler at alt er over når ingen liker deg! meget teit og desperat,men sånn jeg føler det i såfall. Jeg har aldri brydd meg om. Hva andre måtte mene om meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Jeg har aldri brydd meg om. Hva andre måtte mene om meg. jeg mente ikke at ingen liker deg :o snakket generelt om meg selv liksom :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå