Gjest azorpro Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Vi ønsker og lage barn nå, er så klar som det går ann Men jeg er så usikker på de tingene alle sier om at jeg må bruke eggløsnings tester, osv. Jeg sluttet på p-pillen i januar. Fikk TR veldi forsinket i februar/mars, sikkert fordi p-pille slutt.. Hvordan skal jeg nå kunne regne ut NÅR jeg har eggløsning? Siden sykulsen min ikke er stabilisert seg etter p-pille slutt. Veldig vanskelig det her :/
helenaa Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Hvis syklusen din ikke er stabil, er det ikke noen måte å regne ut når du har eggløsning (EL). Men det går an å ta tempen, og følge med når den går opp. Og man kan teste med eggløsningstester. De kan man kjøpe billig på nett og dyrt på apoteket. Evt. kan man sørge for å ha sex regelmessig, f.eks. annenhver/hver 3. dag. (første uka etter mens er det veldig liten sannsynlighet for å bli gravid, men ellers er det bare å kjøre på).
Gjest azorpro Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Takk for tips Er vel bare å ha sex annen hver dag da, så blir det vel etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå