Gjest jente Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Syntes det er vanskelig å finne mannlige strippere i motsetning til jenter som stripper. Hvorfor er ikke gutta mer representert her, trodde det var likestilling? Er gutta så redd for å vise seg frem? Men seriøst, jeg tror faktisk det er marked for mange mannlige strippere. Jeg og venninnene mine innrømmer gjerne at vi hadde sett på, og det vet jeg mange andre jenter mener også. Så hvorfor er det egentlig ikke flere av dem?
Gjest Øystein Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Jeg hadde også sett på! Vet ikke hvorfor det er vanskeligere å få tak i mannestrippere, kanskje for få jenter som viser interesse for det? Litt blyge av seg kanskje? Tror allikevel det er mange jenter (og homser) som ønsker å se mannestripp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Det finnes ikke noe marked for det. Jeg tenner på menn, men mannlig stripping er turn off. Jeg tror flere homser enn heterofile kvinner blir opphisset av å se på menn vise frem det de har av muskler og kropp. Men så finnes det jo langt færre homser enn heterofile kvinner.
Gjest nobilian Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Det finnes ikke noe marked for det. Jeg tenner på menn, men mannlig stripping er turn off. Jeg tror flere homser enn heterofile kvinner blir opphisset av å se på menn vise frem det de har av muskler og kropp. Men så finnes det jo langt færre homser enn heterofile kvinner. *** Kanskje du skulle svippe innom TheDancingBear? Ikke for sarte sjeler (dere som har klokkertro på at dama ikke gjør noe galt ved like "tilstelninger").
Gjest Øystein Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Jo jeg tror på at flere homser enn heterofile kvinner blir tent av å se mannekropper. Og det er jo ikke så rent få homofile menn i verden heller da. Og mannfolk generelt er mer opptatt av sex enn kvinner er. Men tror ikke mannestripping er turn-off for kvinner flest heller, i utdrikningslag etc. blir det liv blant jentene også når mannfolka begynner å strippe. Chippendales f.eks. har jo gjort det veldig bra.
kriztine Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Syntes det er vanskelig å finne mannlige strippere i motsetning til jenter som stripper. Hvorfor er ikke gutta mer representert her, trodde det var likestilling? Er gutta så redd for å vise seg frem? Men seriøst, jeg tror faktisk det er marked for mange mannlige strippere. Jeg og venninnene mine innrømmer gjerne at vi hadde sett på, og det vet jeg mange andre jenter mener også. Så hvorfor er det egentlig ikke flere av dem? Kjipt at det ikke er noe marked for mannlige strippere ennå=(..hadde vært utrolig kult...me like :gjeiper: Vi jentene trenger noe å se på vi oxo.. :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Og det er jo ikke så rent få homofile menn i verden heller da. Og mannfolk generelt er mer opptatt av sex enn kvinner er. Det kommer vel an på hva du mener med mange... 2 til 5 prosent er ikke direkte mye. Dessuten er det nok en del biseksuelle menn som gjør at det virker som om det finnes mange flere homser enn det det egenlig gjør. Nei, det er nok den heterofile kvinnens syn på mannens kropp som er avgjørende for hvor mye han bli seksualisert eller objektivisert.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Det kommer vel an på hva du mener med mange... 2 til 5 prosent er ikke direkte mye. Dessuten er det nok en del biseksuelle menn som gjør at det virker som om det finnes mange flere homser enn det det egenlig gjør. Nei, det er nok den heterofile kvinnens syn på mannens kropp som er avgjørende for hvor mye han bli seksualisert eller objektivisert. "Mange" er selvsagt et relativt begrep ja, og enig i at 2-5 % ikke akkurat er mange. Men legger man til de biseksuelle så er vi fort oppe i 8-10% av mennene. Sto jo en artikkel her en gang om at i New York hadde 1 av 10 "heterofile" menn prøvd sex med andre menn. De heterofile kvinnenes syn er selvsagt helt avgjørende for hvor utbredt mannestripp er eller vil bli, enig der, men homsene spiller en rolle her de også
Gjest mann Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 jeg elsker å se stramme mannerumper. da blir det en reaksjon under beltestedet mitt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå