Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Har skrevet 2 takkekort og er allerede drittlei Lurer på når jeg noen gang skal bli ferdig. Vi er allerede sent ute med kortene (vi har ventet lenge på bildene og kortene). Jeg har enda over 60 kort igjen. Angrer litt på at jeg valgte og skrive personlig på alle kortene. Flere som sliter med takkekortene?
LimaLama Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Har skrevet 2 takkekort og er allerede drittlei Lurer på når jeg noen gang skal bli ferdig. Vi er allerede sent ute med kortene (vi har ventet lenge på bildene og kortene). Jeg har enda over 60 kort igjen. Angrer litt på at jeg valgte og skrive personlig på alle kortene. Flere som sliter med takkekortene? Nei, gifter meg til sommeren. Men lagde masser av invitasjoner, så jeg føler VIRKELIG med deg! Ha nedtelling, og små delmål. Da føles det mer overkommelig. Lykke til!
MonThe Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Er jo ikke verre enn at du dropper å skrive personlig på de, og heller printer de ut på dataen, med en fin skrift-type! Skjønner at det kan være mye arbeid med å skrive takkekort, synes allikevel du høres litt utakknemlig ut, du skal tross alt takke gjestene dine for presangene de ga dere, og for at de stilte opp på den store dagen deres!
Gjest Iril Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Jeg husker jeg var lei på slutte jeg også, men jeg synes likevel personlige takkekort er en selvfølge.
Hedda-78 Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Nei, ble ikke lei av å skrive takkekort (skrev rundt 30 kort). Det var jo ingen avhandling på hvert kort, to-tre setninger. Å skrive takkekort var en glede, vi var jo veldig takknemmelige for alt sammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå