Cajsa Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Hei! Har noen erfaring med Hvalstrand bad som selskapslokale? Synes det er et nydelig sted, men det hadde vært godt om noen har sjekket ut litt på forhånd. :D
PrinsesseGullhår Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Jeg har noen venner som var i bryllup der i sommer.. De var veldig misfornoyd, men det var mest fordi de ikke fikk nok mat tror jeg!! hihi
Cajsa Skrevet 15. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2003 Å nei!? Var de misfornøyd...? Var det mer enn maten som ikke var bra nok, vet du noe om det? :-?
PrinsesseGullhår Skrevet 15. september 2003 #4 Skrevet 15. september 2003 Jeg tror det var foerst og fremst maten. Det var det de kommenterte. Det er jo et nyydelig sted.. :D
Gjest Bride ( ulogget ) Skrevet 15. september 2003 #5 Skrevet 15. september 2003 Nydelig utenfor, litt kjedelig inne. Har vært der to gange i bryllup - Ok men ikke no wow på no som hlst måt.
Cajsa Skrevet 15. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2003 Bride: Har du noen andre gode forslag da?
Gjest Bride ( ulogget ) Skrevet 15. september 2003 #7 Skrevet 15. september 2003 Cajsa: Off Course! Bygdøystuene, Schafteløkken, Skytterkollen, Shippingklubben, Drengsrud Hovedgård, Nordre Skøyen Hovedgård etc... - skal jeg fortsette, elle?? I have been around! Bride'en ( ulogget akkurat nå! )
9na Skrevet 15. september 2003 #8 Skrevet 15. september 2003 Vi vurderte Hvalstrand Bad, men de har et minstekrav om 60 personer til middag, og vi skal bare ha ca. 40, og så en stor fest etterpå. Dette var de urokkelige på, sa han jeg snakket med på Hvalstrand. Han var forøvrig temmelig uhøflig og frekk, og hadde åpenbart lite forståelse for at vi ikke kunne ha 60 personer til en kuvertpris på minst 1000 kr. til middag. Ikke et hyggelig førsteinntrykk! Men det behøver jo selvfølgelig ikke ha noe å si for kvaliteten på stedet. Dere kan jo dra dit og spise på restauranten, så får dere et inntrykk av både maten og stedet?
Cajsa Skrevet 15. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2003 9na: Har vært der og både spist og badet. Men lurer på hvordan det fungerer som selskapslokale i bryllup.. Det er jo et herlig sted, men lurer på om det kan bli lite lokale til selve festen og dyrt er det også! Vanskelig dette her! :-?
LilleBille Skrevet 15. september 2003 #11 Skrevet 15. september 2003 Høres rart ut at de har minstetall på 60. Det står 30 på nettet. Ellers er det jo et nydelig sted - og de jeg kjenner som har vært der - enten i forbindelse med konfirmasjon el. har vært veldig fornøyde... (Har ikke vært der selv) http://www.hvalstrand.no/default.asp
9na Skrevet 15. september 2003 #12 Skrevet 15. september 2003 Ser at det står 30 på nettsiden, men i mailen daglig leder sendte meg stod det minimum 60 personer. Han gjentok det på telefonen også. Dette var i juli i år. Tror det antallet gjelder når man reserverer hele stedet, som man vel gjør til et bryllup. Kanskje du må sjekke selv, Cajsa?
9na Skrevet 15. september 2003 #13 Skrevet 15. september 2003 Ser at det står 30 på nettsiden, men i mailen daglig leder sendte meg stod det minimum 60 personer. Han gjentok det på telefonen også. Dette var i juli i år. Tror det antallet gjelder når man reserverer hele stedet, som man vel gjør til et bryllup. Kanskje du må sjekke selv, Cajsa?
Cajsa Skrevet 15. september 2003 Forfatter #14 Skrevet 15. september 2003 Vi blir i overkant av 70 gjester, så det er ikke noen aktuell problemstilling for oss.. :D Men er litt opptatt av at det fungerer som selskapslokale. En må jo spise, ha kaffe og festen på samme sted.. Litt sånne ting. Thanks anyway!
Cajsa Skrevet 15. september 2003 Forfatter #15 Skrevet 15. september 2003 Vi blir i overkant av 70 gjester, så det er ikke noen aktuell problemstilling for oss.. :D Men er litt opptatt av at det fungerer som selskapslokale. En må jo spise, ha kaffe og festen på samme sted.. Litt sånne ting. Thanks anyway!
Gjest Muppi Skrevet 16. september 2003 #16 Skrevet 16. september 2003 Min forlovede og jeg var innom for å ta en titt. Men, stedet er alt for lite til ett selskap syntes vi. Det virket veldig trangt og lite. Føler du omtrent ikke får svingt deg i brudevalsen!
September Skrevet 16. september 2003 #17 Skrevet 16. september 2003 Cajsa!! Hva med Roklubben på Bygdøy? Vi skal ha selskapet der( på lørdag), og de har vært helt fantastiske! Bra pris, kan ha med drikke selv og de fixer "alt"- fra blomster til borddekning! Kjenner et par som hadde selskap i sommer og det var bare helt superb! Maten er visst helt utrolig bra!
snusmumerikken Skrevet 16. september 2003 #18 Skrevet 16. september 2003 Vi skal ha bryllupsfesten vår på Hvalstrand bad 26 juni For det første synes jeg stedet er nydelig, litt funkis-aktig, og fullstedendig fritt for "dill og dall" (noe som passer oss perfekt). Har fått samme beskjed om minst 60 personer (vi blir 62 om alle kommer), og synes egentlig tilbudet deres på ca 1000 kr kuverten virker bra, ettersom det visstnok inkluderer velkomstdrink, tre retters middag/buffet, 3-4 glass vin til maten, konjakk til kaffen, leie av lokale, servering og rydding! Når det gjelder dette her med minst 60 personer, så forsto jeg det sånn at du også kan ha mindre bryllup, men da får du ikke resturanten for deg selv... Synes det hørtes noe rart ut, men... Skal være enige i at kommunikasjonen med stedet til nå ikke har vært noe å skryte av (får ikke svar på mail ol, de har gitt to forskjellige beskjeder om hvorvidt leie av lokale er inkludert i kuverten osv...), men, men... Vi synes imidlertid stedet er en perfekt ramme rundt dagen vår. Dessuten er menyen fantastisk Uansett hører jeg gjerne fra dere med erfaringer fra stedet.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #19 Skrevet 17. september 2003 Jeg har vært i flere bryllup i sommer, blandt annet et på Drengsrud hovedgård i Asker og et på Ringiåsen i Bærum. Begge stedene er nydelige og begge brudeparene var strålende fornøyd med sine valg. Anbefaler deg å ta en titt på disse stedene :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå