Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke reist så mye med fly før.. Jeg skal mellomlande på Gardermoen på vei til utlandet. Hva skjer da, skal en bare løpe rett over på et annet fly? Hva med bagasjen, må den hentes på båndet og sjekkes inn på nytt? Må vi gjennom sikkerhetskontroll mm. på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke reist så mye med fly før.. Jeg skal mellomlande på Gardermoen på vei til utlandet. Hva skjer da, skal en bare løpe rett over på et annet fly? Hva med bagasjen, må den hentes på båndet og sjekkes inn på nytt? Må vi gjennom sikkerhetskontroll mm. på nytt?

Om du må sjekke inn baggasjen på nytt kommer an å om du bytter selskap, f eks fra SAS til Norwegian, fly må du sannsynligvis bytte uansett.

Reiser du med samme selskap, evt samarbeidspartner, trenger du ikke sjekke inn baggasjen på nytt.

Endret av charlott
Skrevet

Jeg har kjøpt billett hos Norwegian, og regner egentlig med at det er de som skal fly hele turen.. Takk for svar.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

På flyplassen der du starter reisen spør du rett og slett om de sjekker inn bagasjen hele veien. Hvis de gjør det kan du ta det med ro, hvis de ikke gjør det må du plukke den opp ved mellomlanding og sjekke den inn på nytt. Sannsynligvis, siden du har bestilt hele reisen ett sted, vil de sjekke inn bagasjen hele veien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...