Gå til innhold

motedronningen.com

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bestilte meg en jakke fra en nyetablert norsk nettside (motedronningen.com) den 1/3- 10 som jeg enda ikke har mottatt! Jeg har sendt mange mailer, men kun fått svar en gang da jeg fikk beskjed om at den skulle bli sendt "imorgen" noe som slett ikke er tilfelle da det ble sagt for over 2 uker siden. På kontoen min på nettsiden står det at orderen er bekreftet, men ikke sent. Jeg har både sporingsnummer og kvitering på at jeg har betalt.

Hva kan jeg gjøre nå? Jeg vet ikke hvem personen som står bak firmaet heter engang og det er heller ikke noe telefonnummer på nettsiden. Går det ant å anmelde sånt? Jeg har jo alt på det rene med kvitering etc. Noen som vet?

Endret av VanillaNinja
Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Hei!

Søkte på nettet og fant ut at bedriften er et enkeltmannsforetak av ei som heter Jannicke Thommasen, link her som du finner telefonnummeret hennes på.

Ring henne og spør og si at du vil ha en bekreftelse på at den er send på epost snarest, hvis ikke vil du ha tilbake pengene dine. Lykke til :)

Skrevet

Hei!

Søkte på nettet og fant ut at bedriften er et enkeltmannsforetak av ei som heter Jannicke Thommasen, link her som du finner telefonnummeret hennes på.

Ring henne og spør og si at du vil ha en bekreftelse på at den er send på epost snarest, hvis ikke vil du ha tilbake pengene dine. Lykke til :)

Tusen takk for hjelp :) Jeg skal ringe henne om et par dager når den kraftige forkjølelsen jeg har pådratt meg har roet seg ned ;)

Skrevet

Nå har jeg forsøkt å ringt henne på det nummeret som står i brønnøysundregisteret, men det er ikke i bruk. Jeg søkte opp navnet hennes på telefonkatalogen og fant et annet nummer, men fikk ikke noe kontakt der heller. Sendte henne en mail på privat mail adresse - men fikk en mail tilbake om at mailadressen ikke lenger eksisterte :huh: hva gjør man så?

Gjest strykebrett
Skrevet

Har du prøvd å sende mail og be om å heve kjøpet? Eller er du bestemt på at du vil ha varen?

Skrevet

Har du prøvd å sende mail og be om å heve kjøpet? Eller er du bestemt på at du vil ha varen?

Jeg har sendt mail for å få kontakt med henne. Jeg har bedd henne om å ta kontakt med meg snarest pga jeg ikke har mottatt varen. Jeg vil helst ha pengene tilbake.

Gjest strykebrett
Skrevet
Her er en link til ligninde sak i forbrukerinspektørene. Når du har ventet i mer enn 30 dager har du krav på å have kjøpet :)
Skrevet

Her er en link til ligninde sak i forbrukerinspektørene. Når du har ventet i mer enn 30 dager har du krav på å have kjøpet :)

takk igjen :) fikk tips om å kontakte henne via facebook så jeg får bare venter å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...