Gå til innhold

Kikkelig forelska i en opptatt venn!

Anbefalte innlegg

Gjest Brutenna24
Skrevet

Jeg ble kjent med en kar før 3-4 måneder siden. Saken er at jeg er veldig glad i han nå. Jeg ble kjent med gjennom et offentlig jodd / sted, vi oppførte oss profosjonelt. Jeg kunne ikke utrykke eller vise interessen frem på noen verdens måte.

Det som er, han fant seg dame i løpet av denne tiden. Jeg møtt han igjen før en uke siden, vi tokk en kaffe sammen. Da spurte jeg om det var noe nytt, ja han hadde finni seg ny kjærste sa han. Jeg smilte og prøvde å vise gleden for å høre denne nyheten, men jeg klarte det IKKE :(, sukka automatisk etter gratuleringen. Det var en klossete situasjon. Sukkingen kom frem 2 ganger mens vi snakka om dette temaet. Tror han merket det. Jeg prøver å skjule det, og nekter å si noe som helst. Fordi jeg vil ikke dumme meg ut når jeg vet at han er opptatt, ikke minst vil jeg ikke miste kontakt med for godt.

Jeg spurte pent på slutten av dennekvelden om vi kunne fortesette å være venner etter dette møtet, det likte han, og samtykket i. Vi kommer nok til å treffes igjen senere...

Det var trist å gå fra han, det gjorde vondt. Noen tårer rant i bilen på vei hjem. Men jeg har kjempe glede av farvels klemmen jeg fikk, deretter stå vi å prata litt mere, så fikk jeg enda en klem til av han. Det var såååååå godt, nesten ubeskrivelig for meg!

Jeg liker han så godt at jeg har gått rundt å tenkt på han hele tiden. Dette møtet har vært som en drøm for meg når jeg tenker tilbake til det. Tanken på å sitte nær han, på samme bord, satt, parata, ledd osv... Føles utrolig deilig.

Det gjør vondt å vite at han har dame, og koser med. Men er også glad for hans del da. Jeg vet litt om fortiden hans, vet hva han har gjennomgått, derfor har jeg ingen ønske at dette skal henne han igjen. Jeg blir faktisk glad når jeg ser han er lykkerlig ...

Jeg har en stor mistanke at han vet jeg er interessert. Men jeg vil ikke ødlegge for dem. Har opplevd utroskap selv tidligere, hvor en dame "hore" ikke ga slapp på forloveden. Dette ligger langt unna moralen min. Jeg kommer aldri til å gjøre det mot han...

Jeg får vondt av disse møtene, samtidig som jeg koser meg KIKKELIG. Jeg vet ikke helt om jeg klarer å være venn med når jeger sååååååå glad i han. Blir feil å si det, men det føles at jeg er forelska i, rett og slett..

Hva tenker dere rundt saken?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva det er å kose seg KIKKELIG

Men om du koser deg skikkelig, så får du glede deg over det!

Gjest Brunetta24
Skrevet

----> koser meg i selskapet med han, møte han, sitte sammen med, prate med, se på han, bli sett på av han. Alt sammen...

Skrevet

Du har ikke kjent han så lenge, det går nok over, det får du håpe, og så kanskje du ser han mer som en venn. For du må jo for all del ikke knuse hjertet hennes. kanskje de passer bedre sammen enn hva du gjør for ham?

Kanskje hun har opplevd litt selv som han, hvem vet. Han er lykkelig, og derfor er det best å ikke vise at du er interessert, da blir han jo veldig forvirra og/eller litt stresset.

Bor hun med ham, og var han singel da du møtte ham?

For hvorfor tok du ikke sjansen på å sjekke ham opp da du hadde sjansen, derfor hadde du slippet å gråte av noe som du faktisk kunne gjøre noe med for lenge siden :)

Gjest Brunetta24
Skrevet

Du har ikke kjent han så lenge, det går nok over, det får du håpe, og så kanskje du ser han mer som en venn. For du må jo for all del ikke knuse hjertet hennes. kanskje de passer bedre sammen enn hva du gjør for ham?

Kanskje hun har opplevd litt selv som han, hvem vet. Han er lykkelig, og derfor er det best å ikke vise at du er interessert, da blir han jo veldig forvirra og/eller litt stresset.

Bor hun med ham, og var han singel da du møtte ham?

For hvorfor tok du ikke sjansen på å sjekke ham opp da du hadde sjansen, derfor hadde du slippet å gråte av noe som du faktisk kunne gjøre noe med for lenge siden :)

helt enig med deg, nei ingen planer å ødlegge noe for dem. For det første er jeg såå gladi ham, at jeg kan ikke påføre ham noe vondt + at jeg som person er opptatt av å ikke såre andre. Er kvinne selv og vet hva det innebærer å knuse hjertet og drømmene hennes..

Gjest Brunetta24
Skrevet

Som svar på spørsmålet ditt: Jeg ventet med å kjekke han opp til vi hadde fullført jobben sammen som gikk utover 8-10 uker, slik at det ikke ble rot og ubehag i kontakten mellom oss. Men da ble det dessverre forseint...

Gjest Brunetta24
Skrevet

Ingen som har noe å si :(??

Er så lei meg fra før, bruker masse energi på disse tankene "seff ufrivillig". Hadde vært fint om dere slenger en komentar, tips før dere stikker av tråden min. Takk

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg føler jeg kanskje er litt i samme båt som deg..bare tidligere i "prosessen". Har en veldig god venn som jeg føler meg betatt av, men ikke kommet til det steget hvor jeg har gjort følelsene offentlig.

Jeg føler han har det på samme måte med meg, og derfor har jeg valgt å la ting gå litt slow.. men kanskje kan det være en fordel å dele sine innerste følelser litt etter litt sånn at ikke det som skjedde her hos deg, gjentar seg.. det ville gjort meg litt småsjalu om han fant en annen jente.. må ærlig innrømme det ja.

Lykke til, jeg unner deg det beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...